[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon 3 ventje ongezien neergehaald, daarna helemaal om gelopen(via links) stond daar nog zo'n cops heb ik naar gefloten liep ie weg kon ik ervoor bij lopen en dan ben je bij die extraction point
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'zit vast in't laatste level (airport LA) In die 2e grote bagage ruimte (met de, iets hoger gelegen, lopende band in het midden)
    K'heb in deze ruimte alle gasten uit de weg geruimt maar nu ben ik bij een deru boven en dan krijg ik zo'n beriht van Grimm. dat er nog een terrorist is en dan ze die dood moeten hebben (duh ..) Maar bij deze deur is 'Lock jammed" mijn probleem, want waar moet ik naar toe om verder te komen ?
     
  3. GameFreak007

    GameFreak007 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    simpeeeeeel
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    geef hem dan het antwoord, hier heeft ie niet zo veel aan
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er zelf nog niet, maar misschien ben je ergens eerder in het level iemand vergeten om te l;eggen en is dat die terrorist, maar dat weet ik ook niet!
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    JA idd je hebt gelijk,
    Ik had er een bewusteloos gemaakt i.p.v gekilled. Ben nu in de Wachtruimte
     
  7. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben nu in level 8 airport meteen al in het begin ik stap in die vrachtwagen dan stap ik als ie stil staat uit als ik dan probeer om die mannetjes uitschakel word ik meteen gesnapt kan iemand uitleggen wat ik moet doen en waar ik heen moet alvast bedankt
     
  8. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar heb het al
     
  9. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je doen als je bij die drie liften bent, want er staat dat ze not powered zijn, ik kom hier niet verder
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je een terrorist niet vermoord...die je wel had moeten vermoorden dan moet je helemaal teruggaan tot je diegene wel hebt vermoord :)
     
  11. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn wapen in miltrieur (of hoe je dat ook schrijft) stand gezet maar ik weet niet hoe ik hem terug moet zetten kan iemand me helpen.
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Lukt je niet het is een standaard instelling die je neit kan veranderen. Ik weet het, het kon nog wel in SC1 maar het is er waarschijnlijk uitgehaalt wat ik wel jammer vind!
     
  13. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    In de missie "Jeruzalem" als je dan met de lift naar beneden gaat moet je snel dat ene vrouwtje neer schieten en daarna als je beneden bent, lopen daar allemaal mannetjesrond hoe kom je daar voorbij, want ik wordt telkens dood geschoten???
     
  14. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    En mijn kogels zijn ook telkens op!!!!
     
  15. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben daar ook en ga ook steeds af.....effe afwachten voor een antwoord dan maar:D
     
  16. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    jah tis vet moeilijk...kword telkens neer geknalt
     
  17. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet als ze komen gewoon schieten neit nadenken gewoon schieten, alleen wel op kogels lettten, maar als je er negen hebt neergehaalt ofzo kom je, kwam ik in een kamer terecht waar checkpoint was, en daarnma in een kamer met allemaal gadgets en kogels!!

    EDIT: Het is inderdaad een moeilijk stuk, maar ik denk dat je het een paar x moet doen om het goed in te schatten en dan moet het wel lukken!
     
  18. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    kej bedankt
     
  19. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in het huis van Sadono, en moet een tel gesprek afluisteren. heb ik gedaan en toen moest ik via de achter uitgang van het huis eruit, voor extraction.. maar daar word ik op gewacht door soldaten die meteen masaal beginnen te schieten..
    en als ik probeer aan tevallen ben ik in no time dood.. Hoe moet ik dit aan pakken?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  20. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh laat maar, weet het al moest gewoon stil blijven staan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina