Nieuwe windows medioplayer niet full screen??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 1 apr 2004.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de laatse nieuwe windows media player voor xp gedownt en nu blijf je steeds 2 irritante balken houden bij volledig scherm, iemand enig idee hoe je die verwijdert??

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Welke balken, die met bovenin een titel en onderin een afspeelbalkje? Als je muis stilhoud moet dan volgens mij na een paar seconden vanzelf weggaan. Misschien dat er bij opties iets over staat.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, die zijn juist handig als je filmpje beetje wil doorspoelen maar toch full screen wilt behouden.
    En ze gaan automatisch weg na 2sec ofzo.

4. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    sluit maar ik heb het al gevonden

5. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    toch niet opgelost, soms gaat ie weg maar heel vaak blijft ie gewoon staan, ik heb al van meer mensen bij mij in de buurt gehoord dat ze dit probleem ook hebben, weet iemand hier meer van?

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zolang je cursor nog op 1 van die werkbalken staat, zullen ze niet verdwijnen. Zet je je muisaanwijzer echter op de film, dan verdwijnen de balken na ongeveer een seconde of 2, na nog een seconde verdwijnt dan ongeveer je muisaanwijzer, en wordt het beeld ook nog iets groter (soms).

7. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    er zit linkboven in het balkje een soort punaise, die in een bepaalde stand staat. in een bepaalde positie blijft hij altijd met balken staan, in de andere gaat hij na 3 sec full screen

Deel Deze Pagina