1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met aanzetten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hellwin, 5 apr 2004.

  1. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    He hoi, Voordat iemand zegt "Bel Microsoft". Wil ik even weten of iemand hier al eens een keer last mee gehad heeft en of diegene er ook wat meer info over heeft.

    Mijn XboX wil de laatste tijd niet meer opstarten. Als ik 'm aan wil zetten dan begint wel heel netjes het lampje te knipperen en hoor ik de het in de lade netjes draaien maar er komt geen beeld op mijn TV. Ik dacht dus eerst dat het de kabel was maar als ik de lade wil openen dan doet de XboX dat dus niet. Toen het probleem begon wou die na een paar keer aan en uitszetten wel aangaan, toen deed tie het een tijdje weer gewoon goed maar nu gaat tie helemaal niet meer aan.

    Dus heeft iemand hier al problemen mee gehad en zo ja, wat was er aan de hand of moet ik alvast maar kijken naar een nieuwe XboX? (Hopelijk niet, moet nog steeds mijn geld boompje planten)
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg het toch maar: bel microsoft!
    Of is hij gemod? of buiten de garantie?
     
  3. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope hij is niet gemod. Maar volgensmij wel uit de garantie.
    Toen via wehkamp besteld. maar waar ik de bon heb.....................
     
  4. Sebas 444

    Sebas 444 SeaS

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 jaar garatie van microsoft, niet van de winkel dus het kan best zijn dat je nog garantie hebt, ff belle zou ik zeggen want de service is erg goed ;)


    Greetz Sebas
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd. als het kan, bellen met die hap! :p
     
  6. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niemand anders heeft er al dus last van gehad?
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Maak je niet druk, ze vragen toch niet naar de bon ;)
    Toen ik m moest sturen hadden ze niet gevraagd naar een bonnetje ;)

    Je had/hebt er 2 jaar garantie op toch? (ivm de (nieuwe) wetten?)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    vroeger had ik ook problemen met het aanzetten, alleen was dat met me psone. Daar lag het aan de kabels, dus misschien hier ook. Probeer anders de kabels van iemand die je kent op jou xbox aan te sluiten. Als hij het dan nog niet doet, is het een inwendige fout in je xbox, en dan kan je nog maar 1 ding doen: Xbox service lijn bellen...
     
  9. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    precies psone zegt genoeg :p
     
  10. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt niet aan zijn kabels want hij kan toch niet die lade openen. het lijkt me ook wel stug dat het aan je electro kabel zou liggen dus gewoon ff bellen.
     
  11. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit ook gehad met mijn xbox. Hij was volgens mij helemaal versleten want op het laatst deed hij werkelijk niks meer. Ik heb toen nog ff zitten kloooien met kabels enzo. maar dat gaat je niet helpen. Bel naar de nederlandse xbox service lijn, daar leg je je probleem, daarna word je xbox geregistreerd en dan komen ze hem in een paar dagen ophalen (maximum van 4),repareren duurt ongeveer 2 dagen en dan kan je hem eigenlijk de volgende dag verwachten op je deurmat. :p

    Ik had mijn xbox al bijna 2 jaar dus is er niks aan de hand.;)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  12. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en wat waren de kosten als ik vragen mag?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je xbox < 2 jaar is de reparatie gratis valt binnen de garantie voorwaarde
     

Deel Deze Pagina