Lan party ervaringen, lekker leesvoer, toch? Ik ga een lanparty houden in de aankomende vakantie (met een paar vrienden), en ik wilde lezen hoe het bij anderen was gegaan, blijkt er geen topic over te zijn (ofwel?) Post hier aub uw verhaal, ik lees ze graag De mijne post ik uiteraard wel als ik de lanparty eenmaal achter de rug heb
ik heb een keer lanparty gehouden bij een vriend van mij thuis, was wel leuk alleen moesten na 11 uur stil zijn omdat zijn ouders gingen slapen (we hebben hele nacht door gegamed) in begin allemaal zelfde spel maar na een tijdje gingen we allemaal verschillende spellen doen omdat het saai werd. dus je moet genoeg spellen hebben die iedereen leuk vind (als je heel lang van plan bent om te gaan gamen)
Ik heb een keer een lan-party gehad bij mij thuis. - Zorg voor goede tv's anders wil de partij met de slechte tv steeds van tv's wisselen. - Zorg dat de xboxen niet te ver uit elkaar staan (ivm de lengte van de kabel) - Veel verschillende games..
ik heb ookal een paar een lan-party gehad, mijn noodzaak is eigenlijk dat ik m n gang kan gaan en dus zoveel kan schelden, schreeuwen wat dan ook! dus daarom doen wij meestal s middags
Ik heb er al wel eens een paar gehouden, als de ouders op vakantie zijn, anders moet et 's avonds stil zijn. Wij gamen (en drinken) meestal de hele nacht door en zijn de volgende dag heel erg brak . Maar het is altijd lachen, vooral spellen als Halo, UC en Pgr2 doen et goed.
Eigenlijk doen wij het elke week wel een paar keer Althans met een mannetje of vier slechts een enkele keer met meer, sinds live waren we het er allemaal wel mee eens dat het samen-op-de-bank idee wel een beetje begon weg te ebben zodoende gaan we altijd online in een woonkamer - hubje ertussen - klaar
Lan party zijn leuk, das het eerste. Jammer alleen dat niet veel mensen allemaal dezelfde game hebben. Dus meestal wordt het dan toch weer Halo, en daar ben je na 5 uur wel op uitgekeken, dus zorg ervoor dat je verschillende games kunt linken.
Wat jullie beschrijven zijn niet echt lan-party's. Als je het mij vraagt is dat gewoon met vrienden gamen. Doe ik ook zo vaak, met een man of 6 wat xbox'en linken. Maar je kan pas van een echte lan spreken als je een 'local area network' hebt, ik begrijp ook wel dat dat niet echt met een xbox kan, hoogstens 4 aan een gekoppeld. Maar je mag pas van een lan spreken als je met meer dan 10 man bent. Zoals de Zulte-lan bijvoorbeeld
Meestal om de 8 weken, met een stuk of 10 man ( laatst 16 ) en dan vooral Halo of Co - op spellen zoals LOTR: ROTK of racespellen. Filmpie kijken ( Starship Troopers) en je hele dag is goed.
Hoe moet je het anders noemen, ja sorry maar k vond het echt nergens op slaan. Wij doen vaak met 8e op 4 xboxe heb je zeker een hub ofzo voor nodig dus...
knarf waar slaat dat nu weer op, je kan ook gewoon 4 xboxen met elkaar connecten en dan met 16 man spelen via hub /switch, dat is net zoveel LAN als je dat met pc`s doet.
Ik doel ook niet op de netwerk aansluiting, maar op het aantal aanwezigen. Dus in competitie verband met prijzen, een officiele wedstrijd leiding en wedstrijd schema's e.d. Dat noem ik een echte Lan. Wil niet zeggen dat samen met vrienden niet gezellig is, maar probeer gewoon met argumenten aan te geven wat ik een echte lan vind...
Dan noem je het maar wat anders iig, gewoon de hele nacht doorgegamed? Lijkt me erg leuk jah! Wij gaan het meest: HALO () Splinter Cell: Pandora Tomorrow (SWEEET!!) PGR 2 Misschien nog RB63? (is dat wel system link enabled?) etc. spelen, -- dit zijn waarschijnlijk niet de enige games hoor , heb ik nu ff snel uit mn hoofd opgenoemd -- iemand nog meer ideeen enz. ?
Deathrow Unreal Championship Ghost recon Midtown madniss EDIT:Let ook ff op verschillende soorten controllers,sommige spelen liever met een Small dan met een normale. +Zorg voor 1 memory card,bijvoorbeeld als je unreal wilt doen,en 1 iemand heeft de patch en de ander niet kan dat nogal lastig worden.
ik heb ook wel een aantal keer een LAN party gehad. met 6 man. echt geweldig!!!!! heel veel Ghost Recon gespeeld, dat is echt cool om samen te werken. maar ook veel HALO. ik speel meestal met "javdalen" co-op, en op die avond gingen javdalen en ik tegen de andere vier. echt gelachen! we maakten ze helemaal in, we deden dan 50 frags per game, de eindstand was dan meestal iets van "wij: 50 " en de "rest 26".hahaha!! lanparty's is echt lol!!!!!!
Ik ben pas een keer naar een LAN party gegaan. De xbox summerday in Amstenrade, die Kaneda had georganiseerd. Ik vond het een hele leuke ervaring. De hele dag halo gespeeld 8 tegen 8. Ik heb ook het plan om eens een LAN party te organiseren, maar dat is nog alles behalve zeker.
jah, idd, dat zijn een paar leuke games Thanx zijn er mensen ook gaan slapen? Of gewoon hele nacht door gegamed (<-- *voor deze kiest* )
De lan waar ik ben geweest was van 9 uur 's morgens tot 12 uur 's avonds. Dat vanwege het feit dat een aantal deelnemers niet 's nachts mochten (zover ik had begrepen)
Dat is erg jammer! Zijn er mensen hier die een lanparty hebben gehouden die veel langer duurde dan 48 uur? (niet 48 uur alleen gamen natuurlijk!)