Hoi, bij het spel Grand Theft Auto => Vice City kom ik al een hele tijd niet verder. Ik ben daardoor nog niet zo ver. Ergens in het begin moet je naar een man toe ik een gigantisch groot huis. Daarvoor (om bij het huis te komen) moet de letter D volgen. Daarna moet je naar iemands appartement. Dan moet je door een raam naar binnen kijken, dan ziet de eigenaar dat je naar hem zoekt en moet je hem achterna rennen. Als je dat gedaan hebt moet je hem achterna, hij is met nog iemand anders in een auto, en ik dan met een scooter. Als je hem dan een tijdje achterna bent gegaan kom je op een soort brug en bij mij valt die auto dan door de grond en een stukje verderop rijdt hij weer verder en komt er te staan dat de opdracht is mislukt. Ook heb ik wel eens een keer gehad dat die mannetjes er vandoor gaan in een andere auto, dan zitten ze er in en dat staat er weer dat de opdracht is mislukt is. Klopt dit wel? Wat doe ik fout? En heo moet ik die opdracht volbrengen??? alvast bedankt!!! -xoxox- Samentha.
gebruik de zoekfunctie maar eens maar je moet de auto op een afstandje volgen, maar je moet hem nog wel kunnen zien, dan komen ze bij een groot huis en dan heb je het gehaald!
Je moet hem zien te doden. Dat kan op verschillende manieren, als hij eraf valt sla je hem dood met een honkbalknuppel ofzo. Je kan ook je een geweer zoek waarmee je vanuit een voertuig kan schieten bijv een uzi en hem dan van zijn motor afschieten. Het handigst lijkt me om ff een ander save game te pakken en er met een motor heen te gaan. Of save je over je games heen? Er staat mission failed omdat het of te lang geduurt heeft of dat je te ver achter hem zit. Ik raad je aan om volgende keer in de centrale gta: vice city thread te posten en die is hier. Greetz Rick.
Nee, je moet gewoon die auto volgen, maar het is wel een beetje wazig met dat ie door de brug heenvalt. IN iedere geval gwoon blijven volgen en dan is die missie klaar.
Nee je moet hem niet doden! Je moet em gewoon volgen totdat die auto na een tijdje stopt en die gast zo'n ganghuis in rent. Dan is je mission gedaan en kun je de volgende doen. Dat die auto vast komt te zitten in de brug heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien heb je bepaalde cheats aanstaan of je xbox gemod en dat er zo een foutje ontstaat. Anders zou ik het niet weten.
Door de brug is bij mij ook nooit gebeurt? Maar je moet inderdaad volgen, ik probeerde altijd in te halen enzo, maar dan schieten ze je banden lek en dan is de missie verloren. maar gewoon op afstandje volgen en 'm wel in beeld houden.
je kan het ook makelijker doen: pak een auto (beetje snelle is handig) zet hem achter het huis voordat je hem achterna rent op het dak als je dan op het einde bent en hij springt eraf kan je de auto pakken en is hij makelijker te volgen maar pas op voor je wielen.(hij schiet namelijk nogal veel op je banden) Heb GTA al 50% uitgespeelt
Je moet gewoon de scooter pakken die daar staat en dan minstens 10 meter achter hem rijden of gewoon de weg die naast de weg waar hij op rijd rijden , en als ik het begrijp wat jij zegt dan valt de auto door de brug? dan is je spel gewoon kl0te
Ja, das normaal, je kunt bijvoorbeelt ook met je heli onder de steden door vliegen, zodat je in het niks vliegt