Ik zit er aan te denken Far Cry aan te schaffen, maar als hij op de Xbox ook uitkomt dan wacht ik nog met de aanschaf omdat ik spelen met muis en toetsenbord waardeloos vindt. Mijn vragen: Komt Far Cry uit op de Xbox ?? en als dit zo is wanneer komt hij uit (dit jaar nog) ??
Misschien dat ze op E3 een aankondiging doen betreft de datum. Ze 'plande' wel een release op de Xbox, maarja, je weet maar nooit of ze zich daar aan houden.
Ik hoop het, aangezien mijn pc nog uit de vorige eeuw komt(1999), dan kan ik er eindelijk ook eens van genieten.
Mwuahah Nog correct ook. Khoop ook dattie op xbox komt. Heb de demo gehad. Wel gespeeld. Maar laden duurde ongeveer een uur, en hij moest op zn laagst
Lijkt me niet he . Jah ik hoop ook dat ie voor de xbox komt. Ik hecht meer waarde aan xbox spellen dan aan pc spellen. Man als je Farcry goed wil spelen dan ben je zoveel geld kwijt aan je (nieuwe) pc. Ik denk wel dat het poorten niet makkelijk zal zijn. Dat de xbox met een directe poort niet aankan, en dat ze misschien een hele andere engine moeten maken.
je zal wel van die lekkere dikke mist te zien krijgen!! ik heb de pc demo ook gespeeld en het ziet er wel gaaf uit.. maar wacht toch liever op Half-Life 2!!
Ik hoop dat Far Cry wel op de Xbox komt, mn pc is namelijk brak en een nieuwe zit er niet in! Ik heb de demo bij een kameraad gespeelt, hij heeft die Aldi-pc en het zag er echt vet uit(bijna alles op het hoogst), en het speelde super! Ben benieuwd hoe ze dat op de Xbox willen omzetten...
Jep, ecth een supertof spel. Ik heb het ook een tijd gespeeld op de demo, en het ziet en speelt waanzinning goed. En ja, het wachten is gewoon een beetje lang, zelfs op die uber pc. Hij was ooit aangekondigt voor de xbox, maar ik zie er nooit meer wat over, en betwijfel of hij ooit nog komt, net zoals call of duty... HIj bestaat nog wel, tothegame heeft hem nog in de lijst staan... Er is helaas maar 1 ding over bekent , een preview van een andere website. edit:/ waarvan hij de link niet kan vinden...
K'ga deze kopen zodra die op de xbox uitkomt, de pcdemo was über (hè rutger ) Ik dacht dat ie zou uitkomen in maart dit jaar :{
Ja ik wacht ook nog steeds op Call of duty. lijkt me samen met Far Cry een vande beste shooters van dit moment.
Ik vind Far Cry ook erg mooi, ik heb een stukje van de demo bij een vriend gespeeld , als ze hem direct naar de xbox kunnen poorten zou het erg mooi zijn maar ik denk niet echt dat het gebeurd. Ookal krijgt het spel slechtere graphics op de xbox hij zal denk ik niet veel minder leuk worden.
Hopen dat ze de online modus van de pc versie er in houden, want dat zou echt heel cool zijn. Ik denk eht wel, want ubisoft, de developer, kan het heel goed vinden met xbox live dus dat is wel een groot voordeel.
Far Cry lijkt me echt relax, ga ik zkr kopen. Alleen is de releasedatum al bekend? En over call of duty, die heb ik ook op de PC (fanatiek speler) alleen wordt de xbox versie anders dan op de PC