far cry voor de xbox ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door marco27, 5 apr 2004.

1. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken Far Cry aan te schaffen, maar als hij op de Xbox ook uitkomt dan wacht ik nog met de aanschaf omdat ik spelen met muis en toetsenbord waardeloos vindt.

Mijn vragen: Komt Far Cry uit op de Xbox ?? en als dit zo is wanneer komt hij uit (dit jaar nog) ??

2. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    als het goed is komt ie uit voor xbox maar reken er maar niet op dat ie dit jaar uitkomt

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat ze op E3 een aankondiging doen betreft de datum. Ze 'plande' wel een release op de Xbox, maarja, je weet maar nooit of ze zich daar aan houden.

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, aangezien mijn pc nog uit de vorige eeuw komt(1999), dan kan ik er eindelijk ook eens van genieten.

5. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    @ Tinman NL: zelfs uit het vorige millenium ;)

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwuahah :p Nog correct ook.

Khoop ook dattie op xbox komt. Heb de demo gehad. Wel gespeeld. Maar laden duurde ongeveer een uur, en hij moest op zn laagst :mad:

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik vond het spel niet geweldig maar dat is mijn mening.

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    @Rolorob: wat voor pc had je dan? een goede?

9. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me niet he :).
    Jah ik hoop ook dat ie voor de xbox komt. Ik hecht meer waarde aan xbox spellen dan aan pc spellen. Man als je Farcry goed wil spelen dan ben je zoveel geld kwijt aan je (nieuwe) pc.

Ik denk wel dat het poorten niet makkelijk zal zijn. Dat de xbox met een directe poort niet aankan, en dat ze misschien een hele andere engine moeten maken.

10. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze em grafisch erg naar beneden moet halen voor xbox

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Stukken uit levels knippen en lelijke textures, nou wat een fun...

12. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    je zal wel van die lekkere dikke mist te zien krijgen!! ik heb de pc demo ook gespeeld en het ziet er wel gaaf uit.. maar wacht toch liever op Half-Life 2!!

13. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat Far Cry wel op de Xbox komt, mn pc is namelijk brak en een nieuwe zit er niet in!
    Ik heb de demo bij een kameraad gespeelt, hij heeft die Aldi-pc en het zag er echt vet uit(bijna alles op het hoogst), en het speelde super! Ben benieuwd hoe ze dat op de Xbox willen omzetten... :9

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, ecth een supertof spel. Ik heb het ook een tijd gespeeld op de demo, en het ziet en speelt waanzinning goed. En ja, het wachten is gewoon een beetje lang, zelfs op die uber pc. Hij was ooit aangekondigt voor de xbox, maar ik zie er nooit meer wat over, en betwijfel of hij ooit nog komt, net zoals call of duty...

HIj bestaat nog wel, tothegame heeft hem nog in de lijst staan... Er is helaas maar 1 ding over bekent , een preview van een andere website.

edit:/ waarvan hij de link niet kan vinden...

Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'ga deze kopen zodra die op de xbox uitkomt, de pcdemo was über (hè rutger :cool:) Ik dacht dat ie zou uitkomen in maart dit jaar :{

16. MORRISSCHAFFER

MORRISSCHAFFER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kopen zal ik hem..

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik wacht ook nog steeds op Call of duty. lijkt me samen met Far Cry een vande beste shooters van dit moment.

18. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Far Cry ook erg mooi, ik heb een stukje van de demo bij een vriend gespeeld , als ze hem direct naar de xbox kunnen poorten zou het erg mooi zijn maar ik denk niet echt dat het gebeurd.
    Ookal krijgt het spel slechtere graphics op de xbox hij zal denk ik niet veel minder leuk worden.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hopen dat ze de online modus van de pc versie er in houden, want dat zou echt heel cool zijn. Ik denk eht wel, want ubisoft, de developer, kan het heel goed vinden met xbox live dus dat is wel een groot voordeel.

20. bond007

bond007 JusT P3rfeCt

Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry lijkt me echt relax, ga ik zkr kopen. Alleen is de releasedatum al bekend?
    En over call of duty, die heb ik ook op de PC (fanatiek speler) alleen wordt de xbox versie anders dan op de PC

Deel Deze Pagina