Baseball game voor Live .

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door XMSTXRDXM, 28 dec 2003.

  1. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een baseball game voor xbox live .
    Als het goed is zijn deze 2 live , all star baseball 2004 en deze high heat baseball 2004 .
    Weet iemand of deze hier nog uitkomen of beter al uit zijn ?
    Is er iemand bekend met deze games ? Ik ken high heat wel maar van de gba . Graag jullie reactie's .
     
  2. alibi

    alibi Guest

    ik vrees van niet, wat ikzelf ook jammer vind. hetzelfde geld voor NASCAR. dat is een fantastische sport, en daar zijn ook erg goede games van. die sporten zijn hier ook niet zo populair dus er is hier niet echt een markt voor.

    maar van nascar weet ik het zeker dat die hier niet uitkomen, van een baseball game kan ik het niet honderd procent bevestigen. er staat trouwens geen baseball spel in de lijst van Xbox Live games op Xbox.nl
     
  3. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Inside Pitch zag ik volgens mij in de media markt liggen...
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat te denken van al die Amerikaanse buitensport games, zoals bijvoorbeeld Deer Hunter, gewoon een beetje door het bos sluipen en op herten, everzwijnen en weet ik veel wat al niet meer jagen, zoon spel zouden ze ook in Europa uit moeten brengen!!
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  5. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    wij hebben manhunt :D 8)

    /edit: maar on-topic, ik zou het best eens willen proberen ja, een online baseball-game, maar de markt/interesse hier veel te klein om de kosten er flink uit te halen voor de ontwikkelaar/uitgever...
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  6. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke allemaal bedankt voor jullie reactie's .
    Maar als ik nou een USA box haal of ik laat 1 xbox modden , dan zou ik wel die games die alleen maar in de USA uitkomen kunnen bestellen en die wel op live spelen ?
     
  7. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je xbox gemod is (wat illegaal is) kunt je niet meer op live of je moet daar ook weer een speciale chip voor inbouwen maar ik ben niet zo op de hoogte van die ombouwstuff
    maar met een ntsc xbox kan je volgens mij wel op live
     
  8. Prie$t

    Prie$t Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De baseball games die in 2004 uit komen of al uitgekomen zijn, zal alleen Allstar Baseball 2005 een PAL versie uitbrengen die je op LIVE kunt spelen, helaas voor ons als PAL gamers, is ASB2005 verreweg de slechtste baseball game die er is.
    De beste schijnt MVP 2004 te zijn, echter heeft die geen LIVE ondersteuning, ik zelf zweer bij ESPN BASEBALL 2004 ( opvolger van World Series Baseball 2K3 ), echter is deze game alleen als NTSC te krijgen (regio 1), je kunt die dus wel op een gemodde spelen maar dus niet LIVE want als je gemod online gaat word je account gebanned.

    Ik zit te wachten tot ik de game binnen heb, vind ik hem beter dan World Series 2K3, dan overweeg ik een USA XBOX te kopen om toch LIVE te kunnen gamen, wordt vervolgt .............
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Correctie: je Xbox serial nummer wordt gebanned, de Live account (gamertag) blijft geldig :p
     

Deel Deze Pagina