Sonic Heroes - the power plant: energy storage tank

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eckie, 21 feb 2004.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Beste luitjes,

Die mensjes van sega hebben een schattig spel gemaakt, maar ik snap er nou echt geen drol meer van. Ik kom nu in 1 of andere met lava gevulde buis die Tails vrolijk de energy storage tank noemt. Het spel raadt je aan om Sonic te gebruiken maar ik snap echt niet waarom! (het lukt me met geen enkel karakter om omhoog te komen...) Ik heb de special moves in speed formation nou al tig keer doorgelezen maar ik zie niet wat ze bedoelen. Er is géén pad van ringen...

HELP ME!!! :'-(

2. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik geen sonic! gewoon alles met tails vliegen. en naar links blijven vliegen en springen. als je met sonic wilt moet je de homing attack gebruiken om van vijand naar vijand te springen maar dat lukt niet echt dus je pakt gewoon tails en vliegt er over heen.

ik heb er ook een tijdje over gedaan en dan alles met tails.

Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Oh is dát de bedoeling... dat werkt dus echt voor geen ene kont!
    Ik dacht dat Tails niet hoog genoeg kwam om het volgende platform te halen maar ik ga het toch nog maar ff proberen dan.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Komt omdat het een poepspel is 8)
    je moet inderdaad met tails een beetje springen, het moet maar net allemaal goed gegaan, je krijgt niet ruim de tijd ofzo echt kut.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... bedankt voor je hulp? :confused:

Het is een =snelle= platformgame, dan krijg je dus =niet= ruim de tijd. Het is geen rpg...

6. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    succes met de review ervan....

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe bedoel je? :confused:

8. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    oh ik dacht dat je er een review van ging maken... sorry

ik zit vast... ik moet een stijle muur omhoog dmv power enzo.... ik kom er niet uit level 2 is het

9. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    iets duidelijker graag want zo snap ik er niks van. 1 of andere stijle muur:confused:

hehe ik zit zelf ook vast bij sonic, bij het jungle level escape from the deepest part of the jungle! Het laatste stuk(ik neem aan dat dat het laatste stuk is) moet je van een parabool liaan naar parabool liaan springen met een enorme alligator achter je aan. nou weet ik ook wel dat het een kwestie van timen is maar elke keer als je denkt dat je er bent moet je er nog een heleboel! Bij mij is het gewoon een vast staand feit dat ik wel een keer mis spring. Het is zo'n irritant stukje. weet iemand hoeveel van die parabool achtige lianen er zijn?

10. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    level 2 ... je gaat naar beneden via een soort glijbaan :9 dan moet je over een stijle muur springen dmv van power met tringel ofzo zeggen ze dan ..... en je moet ook iets doen met een wind waaier....

11. The Dark Prince

Leuk Bevonden:
    0
    oh die windwaaier, dan moet je power formatie ja en dan boven die windwaaier springen en A ingedrukt houden. zo ga je naar boven

12. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
  13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het duurt een tijdje voordat je die power formation onder de knie hebt. Het werkt niet altijd even soepel, das wel jammer. Ik ben nog steeds niet verder gekomen (geen tijd gehad) ga zo maar weereens proberen.

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Damn het lukt nog steeds niet!!
    Ik kom een heel eind. Op een gegeven moment kan je aan zo'n ring gaan hangen die je een eind omhoog trekt. Dan kom je op een platform ongeveer op level 4. Maar waar moet je dan in hemelsnaam naartoe?? Er is daar helemaal nix meer! :'-(

edit:
    aight, dat bounce ding
    laat maar! *)

15. Friends-Amerika

Friends-Amerika Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is sonic nu echt zo leuk spel of niet?

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als ik eerlijk ben vind ik het wat tegenvallen. Het is vaak overzichtelijk en de besturing is niet je-van-het, maar het is ontzettend vrolijk en een lekker tussendoortje.

17. jorix

jorix just me

Leuk Bevonden:
    0
    ja sonic is leuk

18. jorix

jorix just me

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het alleen goed volgen

19. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    als ik helemaal boven ben zit er nog zo'n zwart net! Hoe wil je die weg krijgen dan?Ik vlieg er de heletijd tegen op

20. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ja daar ben ik nu ook, wat de mod zei ik ben met zo'n ring omhoog gegaan en dan kan ik nergens meer heen, kan iemand ff helpen?

Deel Deze Pagina