Mijne maat gaat hem weerschijnlijk morgen ook een console kopen. maar hij twijfelt serieus tussen nen Xbox of Playstation 2. Nu ben ik hem aant overtuigen van nen Xbox te kopen. Ik heb ook beiden, maar heb veel meer plezier van mijn Xbox. (en kan dan ook Live gamen met hem :wink: ) Het enige argument waarom hij ne Playstation 2 zou kopen, is voor Gran Turismo. Hij denkt dat er veel beter Racespellen zijn op Playstation 2. Nu is mijn vraag: Kennen jullie nog sterke argumenten waarom hij nen Xbox zou moeten kopen? Wie van jullie heeft beiden? Welke van de 2 verkiezen jullie? Ik sprak hem ook over het feit dat grafisch de Xbox een stuk sterker is. Maar is er ergens een site waarop je screens van hetzelfde spel ziet, maar op andere consoles?? (om hem het verschil te laten zien) Thanks!! (please veel en snel repleyen, want hij gaat er morgenvroeg mss al om...)
Tegen Gran Turismo heb je op de xbox Project Gotham Racing 2. Ik heb het spel zelf niet, maar hij schijnt erg goed te zijn. Verder moet je je vriend maar eens naar xbox.com sturen, dan kan hij mooi lezen hoe geweldig de xbox is. succes, Ace
Laat hem eens bij jou thuis achter allebei de consoles gamen, en laat hem duidelijk zien welke voordelen de Xbox heeft tegenover de PS2. Bijv. de harde schijf, snellere laad-tijden, Xbox live vs PS2 online etc
tja waar zal ik beginnen.... ik heb net weer ff een uurtje online geraced (PGR2) tegen de rest van de wereld en met een stel vrienden. Xbox Live en PS2 online is niet te vergelijken, Xbox Live is zo veel uitgebreider, meer spellen online, meer scoreboards, gewoon geweldig. ik ben ook een Gran Turismo gek, maar ik heb toch meer lol aan PGR2, omdat het gewoon errug leuk is om online te racen. ik stel voor om een Xbox te kopen ( ) en later eens een keer een 2de hands PS2 op de kop te tikken (heb ik ook gedaan). of zorg ervoor dat als hij/jij een nieuwe mobiele telefoon koopt, dat je zo'n abbo neemt waar een gratis PS2 bijzit!!! dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!
En vergeet de toekomst niet.......... Halo 2, Fable, Sudeki, Jade Empire, Half Life 2, Doom 3, Rallisport challenge 2 etc..........
Race Driver 2 preview: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=previews&id=84 Volgens mij lijkt dat nog het meeste op GT.
Als ik hem was zou ik zowel de Xbox als de PS2 kopen. Ze hebben allebei topgames. Ik heb de Xbox, GameCube en de PS2 zodat ik alle togames kan gaan spelen.
er zijn zat spellen hoor ik zelf zat ook aan een playstaysoin te denken toen ik mijn xbox kocht ik deed het om de fps en zo ik heb voor de xbox gekozen 1. betere grafice kaart 2. fijnere controler dus het lijkt er een beetje op zo moet hij ook zijn keuze maken + voor een xbox heb je wel een hele goede site
Wat belangrijk is bij het overtuigen van iemand is niet de hele tijd door te drammen dat dit zoveel beter is als dat. Dan wordt diegene het helemaal moe, en heb je nog meer kans dat hij dat andere product gaat kopen. Dus laat hem gewoon een uurtje zelf kloten met de twee consoles (zorg wel dat je de slechte Xbox spellen en de goede PS2 spellen voor hem buiten bereik legt ). En dan kan hij het gewoon zelf ervaren. Dan koopt hij zeker wel een Xbox
laat hem toch kopen wat hij wil,je kunt 100 goede dingen van een xbox noemen en ik kan er 101 van de ps2 noemen, ik heb het idee dat hij er een moet kopen voor jouw te plezieren