Freedom fighters 2 al bekend?? Een tijdje geleden heb ik ergens gelezen dat er een deel 2 komt van freedom fighters weet iemand hier meer van ??
Ik heb ook gelezen dat er een 2e deel aan zit te komen maar meer info heb ik er niet over gelezen. Ik denk dan ook dat we moeten wachten op de E3 voor meer info over een 2e deel.
deel 1 vondt ik dus echt verassend goed had er nix over gehoord of gelezen uit eindelijk gekocht beste aankoop van 2003 vindt ik persoonlijk vette actie goed verhaal en als je dan uit eindelijk de amerikaanse flag kan hijsen voel je jezelf echt een held
valt best mee hoor ben er toch een uurtje of 15 mee zoet geweest plus heb hem nu al 3 keer uitgespeeld dus heeft een hoge replay waarde en hij is maar 29€ dus gewoon kopen
Hier kan je lezen dat er een nieuwe Hitman (4), nieuwe Tombraider, en een nieuwe Freedom Fighters aankomt: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4871
Ze mogen dat spel wel een stuk verbeteren, het idee was leuk, helaas vond ik de uitvoering te wensen overlaten...