[XOne] Slechte verbinding oftewel 'LEGGING' (...)

Discussie in 'Games' gestart door waccojacco, 1 apr 2004.

1. waccojacco

waccojacco Cube eyed Mother F

Leuk Bevonden:
    0
    Hela,

Even een vraag, bestaat er ergens een mogelijkheid om instellingen te veranderen in de Xbox, n.a.v. Lan? Sinds ongeveer 2 weken heb ik @home kabelinternet, de budget variant om maar eens te beginnen. Ik heb de keus gemaakt voor dit abonnement n.a.v. ervaringen van andere vrienden die dit abonnement ook hebben en zeer tevreden zijn>
    Wat is nu mijn probleem, ik krijg van medespelers heel vaak medegedeeld dat ik heel erg aan het ‘leggen’ (of hoe je het ook schrijft) ben. Dit is een defragmentatie van de data-stroom waardoor mijn auto (PG2) alle kanten op springt, en waardoor mijn spraak in mootjes wegvalt.

Heeft iemand in het verleden ditzelfde probleem ervaren, en is er een oplossing voor. (buiten een sneller abonnement want het is mogelijk met dit abonnement. Ik hoop dat hier iemand wat op-lossingen voor heeft!

Gr. WaccoJacco

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk eerlijk gezegd dat jouw internet niet snel genoeg is. Bij @ Home worden geen upload snelheden genoemd (the bastards :9)
    Bij de budget variant zou je met 64 kbit/s kunnen downen, maar dat is gewoon te weinig. Dan is de upload nog minder en die moet al minimaal 128 kbit/s zijn. Dus ik denk dat jij Live met dit abbo wel op je buik kunt schrijven.

3. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    dat is helaas niet mogelijk, @home heeft naar mijn weten te weinig upload om fatsoenlijk te kunnen spelen op live en zeker met een budget abbo.

er zal misschien wel staan dat de upload 128kb is of in jouw geval 64kb en dit haalt men bij @home niet.

ik heb ook een tijdje @home gehad maar dit werkte zeer frustrerend doordat ik altijd werd gekicked van de server waar ik speelde en ik had het duurste abbo.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @home heeft de breedband upload (download volgens mij ook, althans, ik ga nu vaak met 400/450 kbyte/s) omhoog gegooid, van 128 (wat al goed is voor Live), naar 256. Jammer genoeg kom ik nooit veel hoger dan 200.

Maar met het Breedband pakket moet je makkelijk op live kunnen :)

5. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit met toppen aan de 36kb met de verbeterde upstream van @Home breedband.

ook al ben ik iets aan het downen , en host een game,

ik hoor nooit iemand klagen.

dus stap over naar breedband zou ik zeggen.

anders moet je is met xbox Live service bellen,

die kunnen het via je Xbox laten testen,of je speed goed is .

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet met de budget variant. Dat geeft hooguit snelheden van zo'n 2x de snelheid van ISDN, en dat is dus niet genoeg voor Xbox Live. Je verbinding upgraden naar een sneller abonnement zou de oplossing moeten zijn.

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    gewoon adsl aanschaffen. altijd stabiele upload van 320 kbits/sec

8. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    En zodat je het weet: "leggen" is afkomstig van het Engels werkwoord "to lag"... dus als we het naar het Nederlands toegooien: "laggen"...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ik wil niet zeuren maar is het geen "lag" ipv "leg" ?

10. waccojacco

waccojacco Cube eyed Mother F

Leuk Bevonden:
    0
    Echt laGGen dat gekibbel over die te veul te strakke verbinding (legging)!

maar goed,

Ik heb momenteel mijn account verhoogd om zo een betere snelheid te krijgen. Wat ik echter niet zo goed begrijp is dat een vriend van mij ook het budget account van@home heeft, en nooit ergens een probleem mee heeft. Schijnt aan de hoeveelheid gebruikers in je directe omgeving te liggen. Wij wonen echter beiden in sterk verstedelijkte gebieden, dus het zou eigenlijk hetzelfde moeten zijn!
    Is wel a little frusty maar goed, ik hoop dat het nu wat gaat verbeteren, maar ik houd mijn hart vast, als ik het zo allemaal lees

keep in touch...

Deel Deze Pagina