Esrb Notice????????

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door thedude103, 7 apr 2004.

1. thedude103

thedude103 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik Splintercell II opstart krijg ik deze melding, en dan iets van "game experience may change during gameplay"

Hebben meer mensen dit? En zo ja, wat betekent dit?

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk staat er: game experience may change during online gameplay"

dat betekend dat de gameplay van Splinter Cell: Pandora Tomorrow anders is als je online speelt, ofzo, weet het niet precies.

Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat komt als waarschuwing voor scheldende en moordende mensen op Live. Als dat er niet stond moesten ze de ESRB rating 18+ doen waarschijnlijk :) Niet dat wij ons daar hier iets van aantrekken natuurlijk!

4. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Normaal gesproken is een spel geschikt voor de op de doos aangegeven leeftijden. Maar doordat je via internet speelt met andere mensen, die eventueel kunnen gaan schelden of iemand bedreigen, kan die leeftijdsgrens hoger komen te liggen.

*edit Gerbo was me voor :eek:.

5. Anbert

Anbert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze bedoelen met "game experience may change during online gameplay" is dat ze niet garant staan voor de kwaliteit van de game als je online speelt omdat dit beinvloed wordt door o.a. verbindingssnelheid e.d.

6. thedude103

thedude103 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okay,

ik dacht dat het een software/hardware fout was ofzo.

Wat mij wel opvalt is als je naar Sam kijkt terwijl ie in het donker staat (zonder goggles dus) er kleine blokjes rond het gezicht zijn.

dacht dat het daar mee te maken had.

Deel Deze Pagina