1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow online gedeelte

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog ff een vaste teammate voor rankinggames. Als je zo rond de level 3 zit, en je wel een btje van tactisch spelen houd, kun je me toevoegen: The Fish NL
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit ook in level 3 en heb eigenlijk wel een echte teammaat nodig, want met mensen die niet communiceren kun je niet winnen. Ik zal je adden, als ik het niet vergeet.

    edit:/ laat maar
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fish voeg me anders toe, ik ben level 4 en ik zoek ook iemand. We kijken wel hoe we samen spelen.
     
  4. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een ratte zooi was het vanmiddag. Me beide zusjes zaten te downloalden op de routermodem waar ik xbox live op speel. Het ging allemaal goed en we hadden zelf een potje gewonnen tegen een gasje van lv 5 en lv3. wat denk je valt me verbinding weg net toen ik het beeld mission completed kreeg :mad:
    Mja hebbe jullie dat trouwens vaak dat de verbinding weg valt?
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee, nog nooit gehad, wel eens dat hij vast liep toen ik mn nieuwe ranking score zag staan, uiterst irritant.
     
  6. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja man dat heb ik ok welles gehad. Dat was echt klote, soms heb ik trouwens ook lag das ook vaag hoor. Als je Merc ben ga je mannetje opeens naar links draaien en dan staat ie stil. lijkt dan net of je van achteren wordt aangevallen
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14


    Oké zand derover :D
    Ik nodig je wel uit als der ruimte is, kun je die headsets trouwens niet gratis krijgen als je naar microsoft belt? dat was toch wel altijd zo? Niet dat mensen met 2 month free cards op deze manier moeten gaan profiteren van microsoft's mooie klanten service, maar voor een geval als deze lijkt het me uitkomst bieden.
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand nog een deul tegen mij een dark sniper nl? Voeg me dan maar toe aan msn: Head_collector@hotmail.com en/of voeg me toe aan je frendlist
     
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal wel ff proberen,thanks voor de tip! maar ik ga morgen ff online, want dan ben ik vrij, dus ik zie maar wanneer je wilt, maar ik zal dan wel ff bellen, en als ik m niet krijg, dan zal ik m wel kopen,want het is toch handig om zo'n ding te hebbben.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  10. Tein

    Tein XBW Blauwtje

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat mij echt opvalt, al die mensen die graag willen dat iemand ze toevoegt(op een paar na). die ben ik dus nog nooit toevallig tegengekomen hoewel ik toch best vaak online ben.
    zijnjullie vaak online?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga vanmiddag denk ik maar weer eens mijn skills uit testen ... het blijft een verslavend spel :)
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    idd, das vaak wel zo. Ik zie je nog wel op live he pinda :)
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Bemsma en ik spelen al wel tegen jullie, is wel vet altijd :9 ;)
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu had ik even een vraagje over die spytraps, in mn handleiding staat dat als een spy door het lasertje van een spytrap loopt je hem kunt horen praten, Nu gebeurt het heeeel vaak dat er een spy door mijn spy trap heen loopt maar ik heb nog nooit een spy kunnen horen praten ( ? ) zelfs niet als ik het witte knopje ingedrukt houd.
    Kan iemand mij uitleggen of het uberhoud kan of dat mijn handleiding niet klopt?


    Mvg,
    Max
     
  15. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was het het zwarte knopje dat je in moest drukken. maar ik weet het niet zeker
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je hem gewoon kunnen horen praten (tenzij hij niks zegt), als je hem dan niet hoort kan het zijn dat dat door de lag komt.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    kan je de laserstraal van het pistool van de spies eigenloijk uitzetten? door dat rode puntje wordt je toch vaak verraden
     
  18. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan moet je naar boven of onder (vergeete) drukken maar dan zie je ECHT niet waar je naar toe schiet.... dus kan je em beter aan houden :)
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    zie je dan ook niet gewoon een normaal mikpuntje?
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    nee, helemaal nix, gewoon een 'leeg' schermpje zeg maar.

    je moet wel op het witte knopje drukken, maar volgens mij werkt het gewoon niet, bij spy bullets werkt het ook niet... :confused:
     

Deel Deze Pagina