Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die tempel heeft twee ingangen (die in dezelfde ruimte uitkomen). De tweede ingang komt uit op een hoger gelegen plateautje waar de leider staat. Dus je moet even naar buiten, en de tweede ingang zoeken.

2. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een opdracht voor de thieves guild in ald'rhun moet je in de verlaten mage guild daar een anaren's devil tanto vinden wat en waar ligt dit heb overal gezocht behalve 1 klein kistje want die krijg ik niet open

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    een keer raden waar hij inzit:+

4. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik die open dan want met een open scroll kan ik dingen van hogere waarde open krijgen maar die lukt gewoon niet

dit kistje dat ik dus niet openkrijg staat boven op een plank in een kamer

Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 3 keuzes...de eerste ligt et meeste voor de hand voor jou:

1) Ga ergens een Open Scroll halen die tot 100 gaat...je zal nou wel ene hebben die iets van 40 - 60 is. Je zal effe moeten zoeken bij wie je deze kan kopen, maar ze zijn best veelvoorkomend.

2) Je kan de spell kopen voor Open. Deze zal ook rond de 40 - 60 zitten, maar je moet dan naar een SpellMaker gaan en de spell aanpassen zodat ie 100 - 100 wordt. Nu kun je alles opentoveren :D. Alleen moet je effe kijke welke magic Skill je daarvoor moet hebben en deze skill moet je waarschijnlijk wat hoger trainen, zodat de spell vaker lukt.

3 ) Je Security skill hoger trainen. En ook kan je betere lockpicks kopen...Master of zelfs Grandmaster lockpicks.

Denk eraan dat je uiteindelijk beter optie 2 of 3 moet bezitten, want vooral als je Thieves guild doet zul je et vaak nodig hebben...

6. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k maar als we die 2 en 3 ff weglaten, ik heb dus een scroll die locksplitter heet ofzo, die kan sloten van 100 in 1x openen dat kisttje dat ikopen wil hebben is 65 dus dat moet lukken maar het lukt dus niet omdat ik denk dat ie hem niet pakt want het kistje staat boven op een plank boven me hoofd

7. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    moet je er goed heenkijken, en anders ergens opspringen

8. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de fighters guild naar vas, ik ben daar aangekomen.
    samen met een vriend daar naar binnen gegaan om een necromancer te vermoorden.
    ik ga naar binnen en kom wat spookjes en skeletten tegen, deze zijn geen probleem, dan een atronarch ook geen probleem.
    maar dan kom ik in de tower waar die gast vermoedelijk zit.
    en daar zijn twee ongelooflijk sterke wezens, even geen idee hoe ze heten, omdat ik al in drie slagen dood was.
    nou de vraag: hoe hebben jullie deze qeust gehaald?

9. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien waar ik Mehra Milo kan vinden??? :confused:

10. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1

Hahaha ja die quest hebben we gehaald, als je et zo niet aankan moet je iets van Flin drinken (die drankjes van +20 strength) ofzo. En wat health potions misschien

@ hardcore-sjefke: Naam komt me bekend voor, maar da zal wel aan een tijdje geleden zijn...Wat weet je wel van em?? Welke quest, stad of wat dan ook

Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  11. hardcore-sjefke

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan Caius Cossades (weet niet of het zo goed geschreven is) vraagt nar de lost prophecies zegt hij dat je naar Mehra Milo moet. De naam kwam mij ook bekend voor.

12. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    OWJAA! das da mens in de Library of Vivic, das in de Temple (dacht Hall of Wisdom)

suc6

13. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik een cool sterk longblade wapen vinden/kopen en een vet heavy armor

14. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben nu met de mainquest bezig. En nu ben ik bij zo'n deur.
    En zo'n wijf zegt: The door is locked, and will not open, The star is the key .
    Wat is de key????????????? of Wat is de star????????????
    :p

15. PromoStyle

PromoStyle Guest

Heb je de wise woman in urshulaki camp wel helemaal over alles gevraagd. Die weet het wel. De deur gaat maar op 2 momenten van de dag open.

16. hardcore-sjefke

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij haar geweest en ze zegt dat ik ergens heen moet en dat ze probeerd mij daar te krijgen met behulp van zo'n priester, moet ik dan zelf nog iets doen of gewoon wachten tot ze iets anders zegt?

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die deur gaat alleen open om 6 uur 's morgens en 6 uur 's avonds.

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    omdat (volgens mij) niemand hier op heeft gereageerd, doe ik et maar

als bent aangevalle met je naar een guard in een stad gaan, vertrel je verhaal, hij zegt dat je je bij iemand in Ebonhart (of heet dat zo niet??) moet melde, die wijst je meteen weer door naar de grand councel kamers waar je weer met iemand moet prate die je naar de andere plaats brengt

bestemming berijkt.....

bestaan er ook drain skill speuken, want je hebt wel drain attribute en fortify skill en fortify attribute?
    zoals drain longsword??
    en als die er zijn waar kan ik die vinden?

Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  19. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Jah...die kan je vinden bij Tinaso Alan in Tel Mora das in de Tower Services

Ps. Wat goed van je dat JIJ reageerd :confused: :confused: .....

20. hardcore-sjefke

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bij haar geweest en ze zegt dat ik ergens heen moet en dat ze probeerd mij daar te krijgen met behulp van zo'n priester, moet ik dan zelf nog iets doen of gewoon wachten tot ze iets anders zegt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina