Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar zit er nu nog meer verschil in normal en hard behalve dat je sneller dood bent ? nee tog ?
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nee volgens mij niet
     
  3. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel. Er zit nog een verschil.
    Stel het alarm is 2 x afgegaan. Bij normal wordt dat op bepaalde punten weer terug gezet naar 0.
    Als je op hard speelt gebeurd dat niet. Dan blijft het aantal keer dat je alarm is afgegaan gewoon staan.
     
  4. Tivoli

    Tivoli Ubersoldier

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Normal of Hard maakt echt niet zoveel verschil hoor volgens mij...

    ik heb hem net uit op hard omdat ik dacht dat ik er dan wat langer mee zou bezig zitten maar ik vind hem nog steeds behoorlijk kort en buiten die laatste loopbrug zijn er niet echt frustrerende momenten in het spel waar je kunt vastzitten...

    supergame maar opnieuw erg kort...
     
  5. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    is dan wel weer grappig dat men de brug als relatief moeilijk beschouwt, die vonnik juist weer heel simpel...

    je kunt gewoon aan die linkerkant blijven staan in het donker, en dan eerst dat ventje neerschieten wanneer hij middels de intercom contact zoekt... en die andere gasten komen dan allemaal naar de linkerhelft van de brug stormen, en zodra ze het hoekje om lopen, heb jij ze al omgelegd!

    (er ging zowaar ook eens iets toevallig meteen goed bij mij, but trust me, kvon de rest wel crisismoeilijk)
     
  6. bond007

    bond007 JusT P3rfeCt

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, kan je Splinter cell split screen spelen?
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    eh, kort en duidelijk antwoord: Nee
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee :mad:

    Edit: beetje laat :+
     
  9. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen zijn echt te lui om even een x een paar bladzijdes terug te kijken of die vraag al gesteld is, want als je al dei vragen bij elkaar opteld kom je volgens mij zo aan een paar bladzijdes!!

    Maarja, ik hoop dat ze eigenlijk binnnekort wel met DC komen en wel dat ze op het verhaal aansluiten!!dat maakt het voor mij nog aantrekkelijker!8)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'hoop dat GcShop en de bank ff opschieten want dan kan ik dit op live spelen :9
     
  11. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe met hard er veel korter over dan met normal, egt vaag.
     
  12. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Heb vandaag nog 1 verschil in missie met trein opgemerkt: je moet iets anders lopen (ditmaal moet je tussendoor nog de trein uit, langs de ramen, en er weer in).

    Maakt verder niet zo veel uit ;)
     
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    dat moest toch op "normal" ook? duurde overigens even, eer ik doorhad op welk moment ik langs een raam heen kon komen :mad:
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    uHm .... Op normal moet je ook via de ramen aan de trein hangen hoor, of moet je nu 2 keer aan de trein hangen :confused:
     
  15. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Stucked

    Ben in Jeruzalem. Moet naar de shoshana Storage. ben over de daken gelopen en ge-'rappeld-on-the-wall'. Ik sta nu in die steeg maar weeet niet waar ik heen moet. Ben al door die poort geweest, maar weet niet hoe ik verder moet...
    Who can help???
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Re: Stucked

    Heb je SC-20K al opgehaalt ?
    zoja, dan moet je, op het stuk waar je door de straat rappelde, en naar de muur toekijkt, Links !, naar beneden, en dan volgt het van zelf.
     
  17. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben waarschijnlijk al veel verder. Heb die ''contact" ontmoet en gevolgd. Maar ze zegd dan dat je haar weer onmoet bij Storage. Dan moet je dus over het dak gaan. Daar aan het eind weer naar beneden met touw (rappel) dan staat ze daar in de steeg te w88, er komen ook 3 agenten langs daar. Als je die steeg door loopt zit lings een poort/hek die je open kunt doen. Maar kweet dus niet waar je dan heen moet ???
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier is de Help-thread voor, Klik Hier Voor al je vragen over Splintercell 2
    Nee, ik heb het al uitgespeeld, maar ik kan me dat stuk niet meer herrineren ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    je moet achter haar aan gaan, alleen dan onzichtbaar blijven.
     
  20. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik al gedaan, maar in die steeg blijft ze dom staan. Waar moet ik dan heen?
     

Deel Deze Pagina