En wat nou als je bijvoorbeeld platen hebt, en daar nooit cd's van gekocht hebt. En je gaat ze nu downloaden... Dat zou dan toch moeten kunnen? Want je hebt de auteurs rechten al betaald. En als je de plaat hebt en later nog de cd moet kopen, betaal je al die rechten 2 keer, toch? Dillema?
hij klopt niet helemaal; ik het hier over de laatste 2 vragen: Bent u bereid om te betalen voor het legaal downloaden van muziek? Hoeveel bent u daarvoor bereid te betalen? maar ik wil helemaal niet betalen
Niks dillema als je dit nummer op LP hebt staan heb je de auteursrechten betaald en kun dit mp3'tje gewoon downloaden. Dan is het helemaal legaal, tenminste als dit ooit in de winkel is gekocht en niet door een vriendje op cd is gebrand.
Maar wie gaat er in godsnaam 20 jaar oude muziek downloaden . on topic: ff ingevuld, wel coole uitslag trouwens
er staat ook 'Weet u wat de gevolgen zijn van het illegaal downloaden van muziek?' tussen, terwijl er nauwelijks gevolgen zijn! Ze verkopen er nauwelijks minder cd's door. bron:http://www.tweakzone.nl/nieuws/5293
Dat kan je natuurlijk op 2 manieren opvatten: 1: De gevolgen voor de muziekmaatschappij/band/wat-dan-ook 2: De gevolgen voor jou, het feit dat je strafbaar bent Ik denk dat het in dit geval om het 2de ging, althans, daar ben ik vanuit gegaan.
Ik zal even wat vage dingen uit de wereld toveren Dat wat u er voor wilt betalen bedoel ik. in termijnen. bijvoorbeeld per maand of weet ik veel. Gewoon....wat zou jij er voor over hebben als het niet anders kon. En het gaat dus over het illegaal downloaden van muziek. sorry voor deze vage formulering. het moest in een paar minutjes gebeuren. Mn unitleider is wel erg tevreden over het resultaat dus allemaal bedankt!