Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Q-Dancer, 18 mrt 2004.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nu vanmiddag gekocht en ik vin em retestrak man.
    ech vet cool_O_
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zie dat je nu in twee threads dezelfde vragen aan het stellen bent. Ik zou je willen vragen om dit voortaan gewoon in de Splinter Cell: PT hulpthread in het Cheats gedeelte te doen. Het is namelijk niet de bedoeling om op deze manier te blijven crossposten. :)
     
  3. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook door. Maar kwam doordat 2 verschillenden antwoorden geloof ik. Sorry. Maar weet het antwoord nu nog niet :mad:
     
  4. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    De poort door, het gebouw in en aldaar met de lift naar beneden. Míts je al je geweer opgehaald hebt ;)
     
  5. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek geloof ik. Heb idd het geweer opgehaald => de poort door, wat je zei => het gebouw in. Maar geen lift :mad:
    We hebben het toch wel over dezelfde poort he? :confused: op dat pleintje staat een kleine container en daarnaast een paar steigers....??? Als ik de poort door ga de 1e opening van het gebouw????
     
  6. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dalia staat voor het hek. Ze wordt aangesproken door een guard, waarmee je vakkundig afrekent omdat hij met zn rug naar je toe gaat staan. Daarna gaat ze door het hek heen en jij volgt. Ze loopt het gebouw in. In de kamer waar ze staat, is tegenover haar een lift. Praat met haar en ze zal zeggen dat ze hier niet met je kan praten. Ga in de kooi staan en praat nogmaals met haar. Nu ga je binnen enkele seconden naar beneden.

    Echt, het is niet over het hoofd te zien
     
  7. steev-o

    steev-o Not affraid to KILL

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan ligt het aan hoe ik het gedaan heb. Heb alle3 de guards al omgelegd, waarschijnlijk is dat niet goed. Doe het wel een keer overnieuw. Ze staat nu gewoon in die steeg en zegt i don't want to be talking here....! Is dus niet helemaal goeddddddddd.
    Tnxxxx
     
  8. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in principe ook niet nodig om die 2 guards om te leggen, maar het staat ook niet in de weg van je verdere missie, als het goed is.. :confused: moet nu ook gewoon lukken, lijkt me
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Op hard is het bijna noodzakelijk langs de ramen via de buitenkant te gaan, op medium kan je gewoon van binnen door :cool:
    Tenminste, dat had ik gedaan, gewoon gehuppelt tussen al die passagiers door :cool:
     
  10. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op hard de middenweg genomen. Je kunt er supermakkelijk langs lopen. Eerst lichtjes uit en dan gaan, ze zien helemaal nix.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook maar toen kreeg ik later een bericht "there are all dead bodies all over the train" ofzo en toen was het mission failled :'-(. Maar k'heb em inmiddels al uitgespeeld :cool:
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem net uitgespeeld, kostte me maar 3 dagen, beetje kort maar de missies waren wel 10 x leuker dan van het 1e deel! Het einde vond ik ook een beetje laf, beetje gek einde. Maarja MP ownz de shit nog steeds :D
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op het stuk dat je Dhalia opeens moet neerhalen in de lift, kan dat ook egt ? want ik deed het niet ..... k'liet er lekker staan :+
     
  14. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ik schoot haar fuking hard neer echt 10 kogels ofzo :p
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Headshot! :cool:
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Op t moment dat ie dat zei dacht ik van wtf, maar kschoot er nog net op tijd met een headshot neer.
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was echt een cool stukje!! had ik echt niet verwacht! maar wat gebeurd er als je haar niet neer schiet??
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Niets, dan krijg je een bozo Lambert aan de lijn, en verder gaat de missie gewoon door. K'had er lollog laten staan :cool:
     
  19. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je haar niet neerschiet krijg je, als je weer met de lift omhooggaat na het verkrijgen van het voorwerp, niet te maken met guards op de grond, maar met 4 snipers, waarvan er 1 bijna niet te vinden is :+
     
  20. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel missies heeft SC2 nu eigenlijk?

    Ik ben nu aan het begin van de 8e missie en ik heb het idee dat het verhaal bijna afgelopen is....

    Wel jammer hij is namelijk zo coool.
    Als ik hem uit heb ga ik lekker veel op live spelen
     

Deel Deze Pagina