Jaja, er is weer een leuke combinatie van hardware(een 'pack') beschikbaar. Deze heet Espionage Pack en bevat een Xbox, een controller en de game Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dit alles voor € 199,99. En wat zie ik nu opeens?? Juist ja, een Pandora Tomorrow met een speciale Headset! . genaamd Pandora Bundle Dat niemand dit al is opgevallen! Je krijgt dan dus SCT+LIVE(12 months)+headset voor € 89,99 * aanbevolen prijs. bron: www.xbox.com/nl-NL/hardware
Ook een exslusief pack van Dixons (tijdens de dolle dagen of hoe dat ook mag heten) waarin een Xbox, 2 controllers, Top Spin en PGR2 zitten, lijkt me persoonlijk nog aantrekkelijker!
Juist, de Espionage pack kopen, dan de Pandora Bundle erbij; Pandora Tomorrow weer verkopen/ruilen en de headset houden. Heb je gelijk ook weer Live.
of wat dacht je hiervan? http://id-t.ownage.nl/order.asp Voor maar 250 euries, en dan heb je tenminste een mooie *)
Maarja, ik vind Pandora tomorrow leuk als HALO. En die DVD afstands bediening... Tja, ik heb thuis toch een dvd speler dus. Ik zou et wel weten !
zo goedkoop is die pandora bundel eigenlijk niet. xbox live starter kit kun al voor €30 kopen en Pandora Tommorow ligt voor €45 bij de Media Markt dus samen voor €75 en de bundel is €89,99
Was gaaf geweest als de xbox ook in Pandora Tormmorw/Splinter Cell style was geweest. Nog aantrekkelijker.
Die 'speciale' headset die je erbij krijgt is tog niet zo kl*te als dat ding dat je bij Rainbow six 3 kreeg hè