een Amerikaan heeft MGS TS uitgespeeld in 1 uur en 10 minuten het hele filmpje kan je hier zien http://planetquake.com/sda/other/mgstts.html
Maar als je zo'n tijd wil halen moet je alles zon beetje skippen enz... als je het gewoon speelt duurt hij langer, en je speelt zo'n topgame meestal meer dan 1 keer. (metroid prime is ook te doen in onder 2 uur dacht ik)
nee omdat hij halo door heerlijk copy paste werk alles lekker kunstmatig word gerekt (10x dezelfde brug is geen uitzondering )
god, zeik nou eens op daarover, om dara nou in elke therad wara het woord HAlo valt daarover te gaan zeuren is zwaar overdreven, en je komt in 1 level nooit 10 keer over een brug, een stuk og 6/7 keer max. Halo is een topspel en dat vind het grote merendeel, ik vind Metroid prime echt een buttspel en dat heb ik ook wel gezegd op gameqube.nl en daar zeuren ze dan ook zo over jij moet je mening niet zo als feit aankondigen *fanboy*
*kuch* [sub]2e topic waar ik over halo begin[/sub] *kuch* Die 10 x waar ik het over had was natuurlijk bij wijze van spreken, en zoals je zelf ook toegeefd dat het meerdere keren copy paste is. JIJ doet alsof jij mening een feit is ("halo is een topspel") maar FEITElijk is het niet zo, maar hebben VEEL mensen de mening dat het een topper is. IK vind er geen reet aan, ze hadden Metal Gear Solid ook 5x zo lang kunnen maken als ze bijvoorbeeld de eerst kamer 5x in het spel hadden gedaan, en het einde ook het begin hadden gemaakt (scheelt een hoop werk, maar komt gerushd over)
k ben hem nu aan het kijken zou er ook zo'n filmpje zijn voor splinter cell 2 ofzo want dat zou fijn zijn
Die gozer is de laatste tijd wel lekker bezig zeg. Volgens mij had hij een tijdje terug alleen Quake en Metroid Prime speedruns, maar er zijn er aardig wat bijgekomen (nou ja, ze zijn niet allemaal door dezelfde persoon gedaan) Het is overigens de vraag hoe lang dit record stand houd edit: d'oh! Het record is ondertussen al weer verbeterd! edit2: nog kortere tijden, maar geen "foutloze" runs
eej ik heb hem net gedownload en ik bekijk hem met media player en nou krijg ik alleen het geluid en wat ik zie is van die gekke vormen van windows media player weet iemand wat ik fout doe? edit: boo-shem-ee het record op very easy is bijna 2x zo lang dan op extremd
Ongeloofelijk (k'heb nog geen film gezien) Maar ik had over dit spel op de PSX er cker meer dan een maand over gedaan
Ik had de NGC versie op normal in 8 uur uitgespeeld, met alle filmpjes, en codec gesprekken. Ben nu meerdere keren overnieuw begonnen voor de andere eindfilmpjes, daarna gaat hij op Xbazar.
maar weet iemand wat mijn probleem is met welk programma bekijken jullie het filmpje ik hoor het alleen maar