ik weet niet of iemand deze game al heeft (behalve ik ) maar als ik Gauntlet speel, hoe kan ik dan kiezen welk character ik wil, want volgens het boekje moet je van te voren kiezen, maar ik begin meteen met de warrior
Midway Arcade Treasures is super!!! Helaas ben ik nog niet serieus begonnen met Gauntlet. Er zijn nog genoeg andere leuke spellen die ik momenteel aan het proberen ben. 20 spellen in 1 keer, daar ben je wel even zoet mee!
ja, het spel is zeker erg leuk. Alleen jammer van een paar kleine foutjes, zoals in Gauntlet waarbij je, als je op de Y-knop drukt, onbeperkt health kan krijgen, omdat je er dan een "coin" (nog van de arcadekast) ingooit, en je hebt onbeperkt aantal coins. Nog een vraagje trouwens, op de scoreboards wordt onderscheid gemaakt tussen "normal" en " extreem" maar hoe kan je instellen op welk niveau je het spel wilt spelen?
Heb je hem op de xbox? Een vriend van mij heeft hem op de PS2 en ik moet hem hebben, ik kan alleen geen Nederlandse winkel vinden die hem verkoopt .
Nou, dat snap ik niet... ik heb er twee gekocht laatst in Eindhoven (ook 1 voor een vriend). Gewoon bij een lokaal game-zaakje
Ik had hem via www.bartsmit.nl besteld, omdat ik hem ook niet zag liggen in de winkels. Maar "Nog een vraagje trouwens, op de scoreboards wordt onderscheid gemaakt tussen "normal" en " extreem" maar hoe kan je instellen op welk niveau je het spel wilt spelen?" heeft iemand daar al een antwoord op?