Ik zag op gcshop.nl dat het spel Teenage Mutant Ninja Turtles te koop is. Is hier al meer bekend over? Ga em misschien wel kopen. Teenage Mutant Ninja Turtles rulez!
Schijnt een zuigende game te zijn met behoorlijke slechte gameplay, is wat ik uit reviews haal, graphics schijnen wel aardig te zijn. Zoek anders zelf ff op google naar reviews over de game, kan je zelf oordelen.
mij lijtk het spel best wel leuk als het met multiplayer is. anders wat minder, heb wel wat plaatjes gezien van de game, ziet er leuk uit, beetje cartoon getekend achtig maar dan toch in 3D.
ik heb een demo ervan gehad op de pc maar het is egt een klote game, graphics zien er wel oke uit maar de gameplay zuigt ik zou hem egt nie kope, maarja das mijn mening :*)
Heb 'm binnenkort op de PS2 en ik weet dat het niet een topgame is, maar wil 'm toch spelen. Toen ik 7 was speelde ik de Turtles op de NES! Was toen zo vet! Gewoon mijn vroegere herinneringen ophalen! Net zoals de Transformers die binnenkort uitkomt. Die ga ik ook zeker wel op de PS2 halen! Trouwens... die bladen...sites kunnen wel een spel een cijfer geven... Het is toch zo dat JIJ zelf bepaald of je een game leuk of slecht vindt.
bij de link van Dark Shadow zie je reader reviews daar zie je dat er veel mensen zijn die het toch een 9 waard vinden omdat ZIJ! het wel leuk vinden is maar net of je er van houdt
Mensen, koop dit spel alsjeblieft niet. De eerste 5 min. dacht ik nog "best aardig spel", maar zo'n 10 minuten later was ik al aangekomen bij de gedachte "saai!". Het is echt constant hetzelfde gedoe met in totaal maar 3 moves tot je beschikking. Komt niet eens in de buurt van de Turtlegame op de SNES. Maarja, that's just me.
Ik heb de posts die gingen over illegale zaken verwijderd. Deze thread gaat over een zooitje schildpadden in een videogame. Babbelen over illegale troep wordt maar ergens anders gedaan, maar niet hier in ieder geval. Back ontopic: Ik heb wat filmpjes bekeken en reviews gelezen en ik kan er niet echt warm van worden. De cel-shaded graphics zien er zeer mooi uit, maar als het vechten echt zo eentonig is als wordt beweerd dan zou ik al behoorlijk snel mijn zin om verder te willen spelen verliezen. Een gemiste kans dus naar mijn mening. Ik hou het dan ook maar bij mijn goede herinneringen aan de NES games.
ik heb de game 5 a 6 minuten gespeeld by intertoys dit is echter genoeg geweest voor mijn gevoel zoals GothicRulez al zei de graphics zien er wel oke uit maar dat is dan ook alles weinig diepgang geen lekkere gameplay nadat het mooie van de graphics eraf is kun je de game verder wel uitzetten (dit is mijn mening natuurlijk maar probeer hem eens te huren ofzo) voor jeugd sentiment moet je echt de nes games terug opzoeken hard maar waar
Ik heb de game en ik vind t echt helemaal te gek. De 4,5 in XBM is echt overdreven. Het ligt er ook maar aan hoe je ernaar kijkt. Voor mij is het eindelijk weer eens een game zoals ze vroeger gemaakt werden. In de sfeer van Turtles en Dungeons & Dragons voor de SNES. Rondrennen, lui afmaken, eindbaas afmaken en naar het volgende level. Tuurlijk zit er dan weinig afwisseling bij, maar daar draait het bij dit type spellen niet om. Vooral als je met z'n tweeën speelt, is het ouderwets genieten. Ik ben er helemaal weg van. Veel gamers houden niet van dit soort spellen, het is ook een beetje het 'oldschool'-gevoel wat je erbij krijgt, maar als je van rondlopen en rammen houdt, is het zeker de moeite waard.
Ik heb 'm op de PS2 en is echt wel een 7,5 waard. Die 4,5 vind ik ook maar overdreven laag :{ In multiplayer is het leuker dan alleen. Het is wel een game die je 1 keer uitspeelt en dan aan de kant legt. Het gaat er bij mij om: Oude tijden herleven
ik heb hem op de gamecube gehad en had hem in 3 uur uitgespeeld(ongeveer) en meteen omgeruild voor een anders spel, echt een uber eentonig spelletje
Ik heb em ook een avondje gespeeld bij een maat. Co - op was dan nog wel leuk alhoewel het meer was wie het snelst op a rost om de meeste punten binnen te halen. Weinig diepgang? Juist