Niet. Dat kan alleen door eem nieuwe account aan te melden. Hiermee vervalt wel je complete post-count en je eventuele toegang tot The Green Mile.
Kan jij als member-zijnde niet. Administrators kunnen het echter wel, maar willen 't niet . Je zult er maar mee moeten leven of je opnieuw moeten registreren .
Het kan wel maar zij doen het niet omdat je dan niet meer weet wie wie is..!Maar wrom die modjes het wel doen is mij een raadsel!!
Ach, dat is gewoon het advantage van mod zijn. Dat mag toch wel, hun zijn degene die dit forum schoon houden (tenminste dat hoop ik dan maar he ), mag er best wel wat tegenoverstaan.
Dan kan je net zo goed beginnen met: Waarom mogen wij posts niet deleten? Waarom mogen wij posts niet closen? Waarom mogen wij users niet bannen? Waarom mogen wij bla bla bla :{ You get my point?
Ja, in ieder geval al 3 keer Hordo - voorheen Ugamer Mike - voorheen D.L Darkwing - voorheen DarkwingDuck
Lol een Admin met 5 posts Ik ben er ook voor , maar dan moeten ze wel onderhun naam zetten Vroeger : ...