1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motor in TRUE CRIME??

Discussie in 'Algemeen' gestart door the xbox boss, 7 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    voordat ik true crime een tijd terug gekocht heb , keek ik op internet naar screenshots van het spel en toen had ik een screenshot van nick kang (hoofdpersoon in het spel) op een motor gezien. voor die screenshot moet je mijn plaatje zien en als je goed kijkt zie je wat ik net zei.

    alleen true crime heb ik inmiddels uitgespeeld en ik ben nergens een motor tegengekomen. een beetje vaag:confused:

    dus nu is mijn vraag of die screenshot fake is ,of dat ik die motor over het hoofd heb gezien ,of dat er misschien een cheat voor is.

    want als die motor bestaat wil ik er toch graag mee rijden
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee de motor is er later uitgehaald. Het was oorspronkelijk wel de bedoeling dat hij erin zou zitten, maar hij is er tog uitgehaald... :mad: Waarom weet niemand volgens mij...
     
  3. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag....
     
  4. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Was voor mij ook onbegrijpelijk dat ze die motors eruit hebben gehaald. Ik vond het een beetje eentonig om in auto's rond te rijden zeker omdat ik in Vice City meer gewend was.

    True Crime was veel leuker geweest als ze de motors erin hadden gelaten inclusief motor-missies. Nou maar hopen dat ze wel in deel 2 zitten.
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze vraag is al zovaak gesteld, en het moge duidelijk zijn dat er geen motors in True Crime voorkomen.

    Het antwoord op deze vraag was gemakkelijk met de [search]zoekfunctie[/search] kunnen vinden, deze thread gaat dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina