Crimson skies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kalasj, 2 apr 2004.

1. Kalasj

Kalasj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee mensen, ik kom niet verder..:

ik zit in een level waar je een of andere weermachine moet vernietigen...

ten eerste: welk vliegtuig kan ik daarvoor het beste gebruiken?? en vooral: als je de generators kapot hebt , dan moet je een 2 supersmalle buizen invliegen: daar zit ook een generator, maar je kunt niet meer omdraaien als je de eerste bu9is al bent ingevlogen??, of toch wel, want ik ga steeds tegen de rand kapot enzo... help

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  2. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Haha. daar zit ik ook vast:D

3. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat aan de achterkant gewoon weer open (als het goet is hoor heb het al een tijdje niet meer gespeeld)

4. Trossarms

Trossarms Guest

niet je kan je daar gwoon omdraaie is gemakkelijk had dat hele sterke langzame vliegtuig gepakt

5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Of gewoon een snelle zodat je snel door die machine heen vliegt er simpel btw.

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey jongens ik zit nou ook vats in crimson,

ben net voorbij Chigago en zit in dat nieuwe lvl met die atervalletjes enzo... dan moet ik op een begevenmoment 3 munten halen en terug brengen naar die Docter zodat die bek van dat standbeeld open gaat... dat heb ik gedaan, alleen daarna moet je een combinatie tussen 3 van die munten hebben waar je op moet schieten, ik heb alle combinaties geprobeerd maar er blijft vuur uit die smoel komen als ik op die bek af vlieg... weet iemand de juiste combinatie?

Alvast Bedankt

7. Kalasj

Kalasj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon kijken welke figuren welke zijn: je het een vierkant/rondje/driehoek en volgens mij is de combinatie driehoek/vierkant: zoiets zeggen ze: vlieg een xtje rond zodat je weet waar de figuren zitten en knal dan 2 van de opgegeven 3 neer, das alles

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    hoezo 2? je moet ze toch alle 3 knallen?

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat zegt hij eerst. Maar later (scripted of niet?) zegt hij dat het er maar twee zijn. Gewoon uitproberen. Er zijn maar 6 mogelijkheden!
    Dan zegt hij wel een keer dat het er 2 moeten zijn.

10. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het vierkantje cirkel moet zijn.........de driehoek hoef je niet neer te schieten (je kan ook geod luisteren naar wat hij allemaal verteld)

Deel Deze Pagina