v3...gelul ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 1 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het maar loos, bedoel je kan nix serieus nemen van wat ze zeggen (v3 boeit me opzich niet, zo is het ook goed)
    maar de geloofwaardigheid neemt wel af
    maar ja als dit het pad is waar ze op willen zitten ok! maar waarschijnlijk zal je leden kwijt gaan raken, dus is mijn mening dit jullie dit iets serieuser gaan nemen, in plaats de boel in de zeik te nemen O-)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    1 april?

    Internationale Flauwe Grappen Dag!

    ..hoor..
     
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Maarr! Ze gingen er de dagen erna nog mee door... Dan kan je niks serieus nemen :eek:
     
  4. hutkofer

    hutkofer Guest

    1 april is niet internationaal :)

    maar lekker boeiend, ookal vind ik wel dat xbw aan een restyling toe is. die groen met witte balkjes beginnen te vervelen ;)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nuhuh.
     
  6. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is nou de grap? Dat de V3 niet bestaat? Of dat hij wel bestaat maar het nu verzwegen wordt.. Ach what the...! Wat maakt het uit, V3.. V2 schijt het is goed zoals t is...!
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Mocht V3 een grap zijn, dan zijn de mods wel hun topexcuus kwijt om onder klusjes uit te kunnen komen... :p
     
  8. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9

    Die kende ik niet eens :p
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zo zie je maar Jorrit je kan ook niet alles weten ... behalve de echte release datum van V3 ... that is :+
     
  10. Tremere

    Tremere Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    VBulletin 3.0 Gold

    XBW V3 is waarschijnlijk gebaseerd op de nieuwe release van de forum software, namelijk VBulletin 3.0 Gold. Het huidige forum draait op versie 2.3.5. Aangezien v3 een totale rewrite is van de software zal het aanpassen van de stijl voor XBW weer van voor af aan moeten gebeuren.

    Trust me.. een hoop werk. Ik gebruik VB3 zelf ook en het is een enorme verbetering t.o.v. de 2.x serie. WYSIWYG editor voor posts, betere layout, etc.

    Het is wachten op de XBW crew... patience is the key :)

    Just my 2 cents...
     
  11. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    je zin klopt niet echt 8)
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Re: VBulletin 3.0 Gold

    xbw V3 is voorlopig alleen een totale makeover van de mainpage. Tegelijkertijd wordt idd vBulletin 3.0 geïmplementeerd, maar voorlopig wordt daar weinig extra aan toegevoegd.
    Men ziet v3 meer als een update van het forum, maar dat is dus onjuist. Het is meer een complete restyle van de mainpage met een heleboel extra gave nieuwe functies dan dat het een compleet vernieuwd forum betreft.

    Trouwens, ik heb dit puur en alleen van de weinige informatie die ik over v3 te horen krijg. Hoe het er daadwerkelijk definitief uit komt te zien is voor mij net zo goed een raadsel als voor jullie :p Maar dát het er komt is een ding dat zeker is.
     
  13. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Shit (geen shitnitz) de grap is nu leuk geweest. Het slaat werkelijk nergens op om zo'n aankondiging zolang vol te houden. Jullie als crew hebben genoeg gekloot. Ga nou maar entousiast serieus aan de V3 werken, want ik ga nu echt niet prettig het weekend in. Ik zit er dan ook zwaar aan te twijfelen of deze hele site geen grap is...
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar maak je je druk om? Tis maar een site update en het alsnog altijd om de content.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Doed, doe rustig. :eek:
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Denk aan je bloeddruk gek 8).
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Roflol, het gaat toch om de essentie, waarom v3, als het met "v2" ook al perfect gaat :) Als het er is zou het leuk zijn, maar ik kan het op dit moment niet missen hr.. De site is goed, en het forum werkt goed :)
     
  18. hutkofer

    hutkofer Guest

    yup, het script werk is perfect..maar ik vind dat er wat veranderd kan worden aan het design :)
     
  19. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh.. 'Dit weekend.......verand3ring' staat er nu in de titel. Zou het dan toch echt gaan gebeuren?
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ook wel eens :{.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina