Hallo, ik moet binnenkort een lied opnemen en dat moet omgezet worden naar mp3 en op internet gezet worden. Nu is mijn vraag hoe doe je dat precies? Ik snap niet hoe je, als je het op een bandje of iets dergelijks opneemt het naar mp3 kan overzetten. Kan iemand mij helpen aub?
Een liedje op een cd naar mp3 omzetten is heel makkelijk. Daar zijn programmatjes voor zoals deze Edit/ maar hoe je het van een bandje wou krijgen is mij een raadsel.
Ga je het op een bandje inzingen? Waarom niet gewoon direct op de pc en kun je met zo'n programmaatje zoals hierboven genoemd makkelijk naar mp3 converten.
zou opzich wel kunnen maar dan moet je wel de betere apparatuur hebben. Dat lukt je niet met je standaart radiotje...
Kijk dat bedoel ik. Hoe krijg ik zoiets met een goede kwaliteit naar mp3? Of heb ik daar gewoon een pc voor nodig? Het kan idd alleen via een bandje (denk ik)
Line in op je geluidskaart... Dan analoog in je computer binnenhalen, dat wordt dan een WAV ofzo. Die kun je dan converteren naar MP3