gasten, ik heb al wat rondgekeken, las veel over kapotte xboxen, maar niets over een mogelijke oplossing of servicenummer. Mijn xbox begint steeds weirder te doen haperen en sommige cd's pakt hij geeneens meer. Ik heb hem echter al 1.5 jaar, dus garantie bij de winkel zit er denkik niet meer in. Ik heb gezocht naar de bon, ik denk dat ik die nog wel heb. -Maar heb ik nu nog garantie bij MS? -Wat kost een reparatie? -Ik heb xbox live..maar die code heb ik weggegooid, wat gebeurt er dan als mijn hd gewist wordt? -Welk nummer moet ik bellen? Alvast bedankt, Groeten.
dit nummer kan je bellen, ik had eerst een kapotte controller, en toen stuurden ze gewoon een nieuwe naar mij toe. 0800 0233894
ja, maar dit is dus alleen voor de mensen die minder dan een jaar garantie hebben gehad. Niet voor de topicstarter dus.
Je hebt 2 jaar garantie, je kan je xbox live account terughalen met een memorykaart of account recovery en hetr kost je niks
-Maar heb ik nu nog garantie bij MS? Ja, je hebt 2 jaar garantie -Wat kost een reparatie? Is gratis, want je hebt garantie -Ik heb xbox live..maar die code heb ik weggegooid, wat gebeurt er dan als mijn hd gewist wordt? Kun je terughalen via "account Recovery" -Welk nummer moet ik bellen? 0800 0233894 Ik heb mijn Xbox een paar maanden geleden trouwens ok opgestuurd, maar er werd niet gevraagd naar een bon.
Je gamertag kun je op een mem. card zetten of je kunt het straks via account recovery terughalen....denk er wel aan dat je dan alle gegevens van jezelf bij de hand hebt..... dus naam, adres, gamertag etc. en let op hoofdletters en streepjes en spaties e.d.