[PC] Trillend beeld

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Messenjah, 9 apr 2004.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe computer, met m'n oude monitor er nog bij. Deze is een jaar of 2 oud, 17" en van Belinea, nog nooit last mee gehad. Nu trilt het beeld telkens heel licht, maar net genoeg om er echt koppijn van te krijgen. Weet iemand wat het is? En wat je er aan kan doen?

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Staat er misschien een ander beeldscherm of tv in de buurt? Als het daar niet aan ligt probeer je refreshrate van je monitor te verhogen.

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    had ik eerst ook toen stond mn lamp te dicht naast de monitor :9

4. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer m anders ff te de-magnetiseren vaak heb je daar zo'n knoppie voor, tilt ofzo!

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Of je boxen, je geluidsboxen dat kan natuurlijk ook het geval zijn, Probeer gewoon zo min mogelijk apparatuur dicht bij je monitor te zetten, en als dat het niet is.
    Is het misschien je refreshrate

6. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt als refreshrate ja.... moet je ff een goed proggie voor downen (refreshratefix of als je een radeon hebt, Rage3d tweak)
    Moet je er ff voor zorgen dat ie op 85hz draait, windowsXP is nog steeds klote, blijft alles gewoon 60 hz draaien zonder enige goede reden.

7. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    je kunt toch ook gewoon in je beeld instelling je refreshrate veranderen? Is niezo lastig volgens mij.

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Het enige wat er naast staat is m'n printer, en m'n subwoofer staat er zo'n 20 cm van af. Die stond er eerst wel naast en toen ging met beeld helemaal verkleuren.

Met demagnetiseren bedoelen jullie degaussing? Dan geeft ie een soort klikje en gaat ie heel erg trillen, en dan opeens stopt ie? Helpt niet, nu trilt hij juist erger8).

Ik heb een radeon 8600. Waar vind ik dat refreshrate fix of rage 3d tweak?

Ik zie nu trouwens wel in m'n beeld instellingen dat VF op 60 HZ staat, helpt het als het op 85 staat? Waar doe ik dat?

9. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    in die zelfde beeldinstellingen zou je hem moeten kunnen veranderen...
    Want het feit dat hij op 60Hz staat is het probleem waar je het steeds over hebt :)...
    Moet je even zoeken, naar instellingen of geavanceerde instellingen... zoiets!
    Succes!

10. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    zoeken bij configuratie scherm en dan beeldschrem in windows.

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem op 85Hz gezet en het werkt! Hartstikke bedankt iedereen!

Deel Deze Pagina