Fight Night 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 9 apr 2004.

  1. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zolang gewacht op een fatsoenlijke boxing game ?? Er is zowaar een goede uit .... eindelijk !! Moet zeggen dat ik persoonlijk Rocky voor de xbox al een leuke box game vond maar nu heb ik vandaag eindelijk een nieuwe toffe box game gespeeld, Fight Night 2004. De gameplay is best even wennen in het begin .... een vrij innovatief besturingsmodel is door EA ontwikkeld, nogmaals in het begin denk je echt even wat WTF gebeurt er allemaal maar na een tijdje spelen begint de gameplay lekker "los" te komen en sla je al vrij snel kerels als: Roy Jones Jr. , M. Rocky , Lennox Lewis en M. Ali aan gort :eek: Niet dat de game makkelijk is ofzo, integendeel de gameplay is vrij diepgaand en al met al komt er best wat bij kijken om iemand goed K.O. te slaan. Trouwens het K.O. systeem is ook zeer origineel gemaakt .... ga je neer .... zie je de scheids heel wazig heen en weer dwalen boven je .... je moet dan de analoge poken gebruiken om het beeld weer "goed" te zetten .... heel cool gedaan !! Conclusie: Fight Night 2004 zal velen uitermate goed bevallen denk ik .... ben zelf een vrij verwende gamer maar moet zeggen dat dit toch een goede nieuwe aanwinst is...... play more :D
     
  2. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Fight Night is toch niet alleen boxen?? Tzijn toch meer vechtsporten in 1 game?
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    neej, alleen boxen.
     
  4. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen boxen ja, net een portie petsen van de enige echte gekegen ..... rumble rumble ALI is echt oppermachtig _O_
     
  5. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    is hij al uit dan dacht dat hij pas eind van de maand uit kwam heb ook nog op geen een online winkel gezien.
     
  6. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    in de U.S. is die al uit ja ...... op gamerankings staan wel wat filmpjes
     
  7. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom jij er dan aan? heb je een amerikaanse xbox?
     
  8. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan amerikaanse spellen wel spelen ja
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Zijn er inmiddels al meer mensen die dit spel hebben en er iets over hun ervaringen kunnen schrijven. Mij lijkt het best een goed spel, ook in veel reviews krijgt het spel een acht, dus echt slecht zal het niet zijn.
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    tis heel goei spel

    effe wennen aan de controls maar eens je die kent is het echt leuk, de KO's zijn echt mooi en je kan je eigen fighter maken met heel veel opties :9 :9 alleen ontbreekt er een scheids in de ring en elkaar vastpakken gaat nie :confused: maar niet erg

    beste boxing game dat er op de markt is :p
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe zit het met de 'boxing moves' ? Zijn er spectaculaire, genoeg om het spel interessant te houden/maken?
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me niks aan dat spel....!!



    De GFX vind ik wel mooi..
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gehuurd, maar je bent er snel mee weg

    je hebt 3 moves: punch, hook en uppercut die je links en rechts kunt gebruiken, elke fighter heeft een special punch en je kunt de slagen van je tegenstander ontwijken door te blocken en door het bovenlichaam van links naar te rechts te gaan(zoals in een echte match),sterk verdediging is de beste manier van aanvallen :9 ook mooi zijn de herhalingen van de ko's _O_ zie je het bloed uit de mond van de tegenstander vliegen :9 echt mooi nagemaakt _O_
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Hij lijkt mij ook wel een vette boks game zeker een keer huren :D
     
  15. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    en je kunt je fighter wat mooier maken in de fight store waar je veel moois kunt kopen van mooi schoeisel tot coole tattoos ;)
     
  16. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n broer is er absoluut van overtuigt dat dit wel eens de beste boxing game zou kunnen zijn, ik kan mij er wel in vinden maar is het na een tijdje niet een beetje eentonig? Ik lees hier al vlug na een tijdje mep je de groten der aarde aan gort dan vraag ik mij af hoe het zit met de levensduur van de game?
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle items enz. wil unlocken ben je al een tijdje zoet hoor :9

    en je kunt altijd eens een ander fighter uitproberen :cool: tis gewoon eens fun om je lekker af te reageren.

    Ik ben nu met Rocky Marciano bezig en heb alle matchen gewonnen op Ko :9 maar nu word het lastiger naarmate je beter word en betere tegenstanders krijgt die meer blocken :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel eens weten wat jullie record is op de Heavy bag?
    mijne = 62892 :+

    ik ben nu 15de in de wereld, blijft leuk om te spelen ;)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik heb een keer over de 100000 gehad.
     

Deel Deze Pagina