Ik heb het spelletje vandaag in het lokale gamecafe gespeeld en het is echt 3 keer de bom alleen kan ik dus niet echt vaak oefenen enzo, daarom dat ik nu maar wat vraagjes ga stellen. Ik was het monster race, en ik kwam met vechtpoppetjes niet verder dan die grote olifant achtige mafkees met zn knuppel echt masterlijk sterk, maar mijn vraag is dus of ik nog verder kan upgraden zodat ik nog meer wapens/monsters krijg. want als je dan al alles hebt, moet ik wel zeggen dat je zo klaar bent met basis bouwen etc.
Ik snap je niet helemaal maar er is volgens mij een demo van dit spel hier http://www.gamershell.com/download_init.shtml?hellID=5182&mirror=10&a=17069221429916.2
Ik achter een PIII 500 mhz , internet geheugen weet ik niet , maar bij mij werkt die(niet zo soepel maar het is te doen)
ik zag t in de pu tis dus een game voor alleen pc ik heb m gedownd en geprobeerd maar ik wordt steeds terug getrokken naar mn spawn point hoe komt dat|? wat moet ik doen??
weet iemand wat mijn probleem is??? Ik join een game het level load dan kan ik een team kiezen wanneer ik gekozen heb en play druk kom ik bij een scherm waar nomad staat en dan kan je wapens kiezen dan click ik op play dan kom ik op een spawn scherm, dan click ik overal als ik dan in het spel kom, wordt ik de heletijd worden terug getrokken naar de beginplek