Wat is de beste manier om dat wijf in die kerk te verslaan?? Word echt helemaal aan gort gemept door haar Snap trouwens niet waarom er in mijn vorige topic genoeg redenen waren om hem te sluiten Had moderator ff niks te doen ofzo
je bedoelt alma die paarse damen je moet gewoon veel aerialattacks doen en die palen die ze schiet ontwijken ze is niet al te moeilijk je moet gewoon haar attacks kennen that it suc6
Ik heb er een filmpie van gezien hoe een gassie da spel ff uitspeelt (filmpies van eindbazen) op hard of very hard (kan dat Very hard ??) Maar in het filmpie was hij meer aan het rennen/jumpen/ontwijken en af en toe mepte hij da wijf tegen de grond. (hij won wel ) Mijn tip: Veel rennen - jumpen en ontwijken en als je de kans ziet mep da wijf neer (Oja hij gebruikte da ninja zwaard) veel suc6 (WRM DUURT HET NOG ZO LANG VOORDAT NG HIER IS )
ja je moet dat true dragon zwaard gebruiken en bilsplijter het klopt dat je very hard heb maar ik vond normaal al moeilijk geoeg
hahaha, dat denk jij denk niet dat er bij de amerikaanse versie een nederlandse handleiding zit he, wijsneus
Een van de vele voordelen van een gemodde xbox, is dat je dus games sneller in huis hebt dan anderen.(Wanneer je niet in Amerika woont)
Als die af zou zijn zouden ze hem al hebben gereleased.. Ook met de wereldwijde competitie over Xbox Live.. En het kost MS alleen maar geld door games die al af zijn tijdelijk ergens op te slaan om vervolgens een maand later pas te verkopen.. Dus scan maar is wat in, goede kwaliteit aub, dan zal ik is beoordelen of het echt "echt' is.. Ik geloof er namelijk geen donder van, en de feiten staan evenmin aan jou kant.
Lijkt me duidelijk, dit is geen legale versie, aangezien er nog geen Europese versie is. Dit gaat op slot, om hulp vragen bij dit spel zou ik maar ergens anders doen.