Bij veel reviews lees je dat je het spel beter eerst kan huren alvorens je overgaat tot koop.Met goede moed ging ik dan ook richting de locale videoland vestiging om eens wat te hure....verhuren ze geen xbox Zijn hier mensen die wel eens huren? Weet iemand toevallig een videotheek in Schiedam die xbox verhuurt?
Ik huur nooit games. Als ik voor een game 60 euro betaal wil ik niet al eerst het spel half hebben uit gespeeld.
Ik huur alleen games als ik denk dat ze niet echt leuk zijn maar dat je ze toch een keer gespeeld moet hebben (ik noem true crime) en bij mij bij de videoland hebbe ze 150games (lucky me)
ik huur vaak games, zodat ik ze wel uitspeel maar er geen 60 euro voor hoef te betalen.. en het bevalt me erg goed moet ik zeggen.. De videoland bij ons in het dorp verhuurt echt wel iets van 60 xbox games.. terwijl er weinig ps2 en GC games worden verhuurd.
Bji mijn MediaMarkt mag je ruilen binnen twee weken met geld terug . Dus bevalt me een spel niet, op terug naar de winkel en me centjes terug ook. Zo kan het ook anders zien. Je leent het spel gewoon twee weken .
Lol, maar ruilen is ook een goede optie. (hier op xbazar bijv. ) Ik huur nooit games; nooit gedaan ook. Heel misschien in groep 8 ofzo maar dat kan ik me nauwelijks meer herinneren . Ging ik naar de bieb om PC games te huren.
ik huur nooit games omdat bij ons de videotheek geen games verhuurt. Hoeveel kost bij jullie het huren van en game?
/Mod Laten we gewoon alleen over legale dingen praten. Dit topic gaat over het huren van games, niet hoe jij aan je kopietjes komt. - Dioga
hier bij ons kost het 4.50 euro voor een oudere game voor een week. een nieuwe game kost 5.60 per week
Ik huur nooit, omdat er bij mij in de buurt geen videotheek is (voor zover ik weet) die xboxspellen verhuurt.
4,50 of 5,60 voor een spel per week is nog best goedkoop. Ik moet een dorp verderop voor spellen te huren [best wel raar, daar zit een filiaal van de videowinkel die in mijn dorp zit...maar hier verhuren ze alleen PS2, NGC en N64....in dat filiaal veel meer waaronder Xbox] iig, ik betaal daar 3,50 voor 1 dag [twee dagen als je het net na openingstijd huurt, en vlak voor sluitingstijd de volgende dag terugbrengt] en voor iedere dag extra moet je 2 euro extra dokken....vandaar dat ik zelden spellen huur.
ja, ik huur af en toe wel eens een game. Dit gebeurt vooral bij games waar ik niet 100 % van overtuigt zijn dat ze ownen, dus dan is dat wel even handig om ze eens eerst goedkoop te mogen testen
ik huur ze gewoon omdat ik ze dan niet hoef te kopen, maar ze wel uitspeel.. als ik een spel kan testen kan ik naar de videotheek gaan. daar mag je elk spel uitproberen voordat je hem koopt.
Waardeloos, dat huren. Laast wilde ik Sp: Pandora Tomorrow huren om met een vriend via system-link te spelen en hadden ze 'm niet. Ze wisten niet of ze 'm uberhaupt ooit zouden krijgen. Nou, wij kijken of er nog een ander leuk spel was voor system-link was. Gaaaaap, keuze uit maar liefst 12 games!!! En dan heb ik het niet over gewone games he, maar over de meest slechte en saaie games die ooit op de xbox zijn verschenen. Later heb ik ook nog bij een andere videotheek gekeken, maar daar was de situatie net zo waardeloos. En dan durven ze wel een stuk of honderd Playstation games te verhuren. Tja, ik denk niet dat het idee van huren ooit nog in me op zal komen.