Splinter Cell Pandora Tomorrow Help alsjeblieft

Discussie in 'Algemeen' gestart door jaapie123, 10 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaapie123

jaapie123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik nu bij de stukje waar drie liften staan en allemaal zijn ''not powerd'' want ik moet nog 3 teroristen doden die onder mijn zijn
    Nu weet ik wel de drie personen te vinden vanbovenaf maar wat nu verder ik heb alle camera's er al op afgeschoten ik heb zijn gezicht algezien maar mooi niets verder . Moet ik eerst op een of andere manier naar beneden toe ? En hoe kom ik dan in die ruimte waar die mensen lopen en staan ? Hopelijk begrijpt iemand mij en kan me verder helpen ben er al drie dagen op aan het klooien.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste is dit het verkeerde forum en ten tweede heb je niet geluisterd naar de uitleg van lambert en grimsdottir... Ze zeggen dat je ze moet SPOTTEN niet doden. Je moet gewoon beneden de roltrap met je binnoculars (rechter stick indrukken) en thermal ff rond kijken. Als je ze dan gespot hebt doet de rechter lift het en kan je verder.

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor hulp bij games kun je terecht in ons Game Help/Cheats gedeelte. En in het geval van Splinter Cell: PT kun je al je vragen stellen in de thread die je vind via de link die Q-Dancer hierboven heeft gepost. :)

<closed>

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina