Mensen ik ben van plan om in mijn xbox een ATA100 kabel te gaan plaatsen ipv de ATA33.. dit betekent dat je xbox 3x zo snel wordt.. ik wil graag weten of de lengte van de kabel wat uitmaakt want ze zijn er in allerlij verschillende prijzen en maten. (zon kabel kost gem. 2 euro.. voor 2 euro je xbox 3x zo snel? zkrrrr doen!!)
3x zo snel zal je xbox nooit worden van een ata100 kabeltje, misschien dat je een snelheidswinst hebt van 10% of minder
3x Zo snel !?, dan had MS dat ook allang gedaan. Maar het scheelt heel iets maar om daarvoor je garantie te laten vervallen is zonde. Ik zou het niet doen....
ik heb em zelf erin gehad en je valt er niet bepaalt van achterover heb hem om die reden ook weer eruit gehaald.
Bij sommige spellen worden laadtijden aanzienlijk korter. Bij andere spellen minder, maar dat merk je alleen goed als je spel zonder en spel met nieuwe kabel heb gespeeld. Nij NBA Street vol2 is ie ook sneller omdat laadcirkel niet helemaal volloopt. Bij mij was de kabel iets van 4,50. Heb hem erin gezet omdat case toch ook openging vanwege casemodden. Leuk om te hebben maar verder niet echt super bijzonder.
ik had hem er eerst ook in, maar het scheelde maar heel weinig, en mijn xbox ging niet meer zo goed dicht, dus daarom heb ik hem er ook maar weer uitgehaald (net zoals (EXG)XenoN )
Picht heeft wat dat betreft egt wel gelijk. Maar jah ik vraag me eigenlijk het nut af, de laadtijden vallen al reuze meej. En jah als ik nou hoor dat je ook nog zit te klote om die kabel aan te kunne sluiten, omdat ie niet gedraaid is zoals die van de xbox zelf hoeft het van mij iegenlijk al helemaal niet meer.