Splinter Cell Pixels :\

Discussie in 'Algemeen' gestart door kaliet, 10 apr 2004.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    yayo, ik zit dus net effe voor de eerste keer serieus de single player te spelen van pandora tommorow en soms zie ik echt dikke pixels zitten... Vooral als ik normale view doe dan is dat licht op z'n hoofd best pixelig... Hebben meerdere mensen dit? Ik dacht dat het mooier zou worden maar ik vind het lelijker :\ Met andere games heb ik nergens last van en ziet er alles er nog mooi en 'smooth' uit...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2004
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ja heb ik ook best raar had dit bij splinter cell 1 niet met mijn versie terwijl dezelfde versie wel pixels liet zien op de tv van een vriend van mij.......
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dan ligt het gelukkig niet bij mij, want laatst kwam er ook rook uit m'n TV (of was het toch m'n xbox). Dus ik heb een nieuwe TV nu maar toen ik die pixels zag dacht ik, shit is m'n grafische kaart van m'n xbox half afgebrand ofzo, of is de scart vaag geworden... maarre halo heb ik net nog effe getest en die ziet er normaal uit...

    Pandora tommorow filmpjes zijn gewoon normaal maar als ik speel lijkt het beeld wel een beetje overbelicht/flets... :|
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat dit het probleem is :

    Start een game in de Single Player » Druk op Start » Options » Video » Druk op A » Brightness - 78 » Druk op A » Contrast - 82 » Druk op A » Klaar.

    Als het goed is, is het hierna opgelost.
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Multiplayer heeft soms ook framerate problemen, als je met een merc snel draait
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh beter! het is opgelost!... echt dom van de makers dat ze niet gelijk die instelling hadden gezet als standaard...
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    zal wel bij elke tv anders zijn ofzo
     
  8. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    die pixels zijn echt te erg gewoon, ik zie eigenlijk constant. Niet alleen bij Sam, maar bij alle effecten, lijkt wel of ik hem op de PC speel met een reso van 640x480 :mad:
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je dat brightness en contrast dingetje al geprobeerd? Bij mij werkt het echt prima. Bij het begin dat ik echt dat de resolutie op 320 nog wat stond, best erg...
     
  10. RUFFNECK

    RUFFNECK Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, oh dit is bekend. Ik weet niet of jullie zo'n advanced scart iets hebben (maakt niet uit of het third party is), geloof me, dat is egt een mega verschil en ziet er ineens veel beter uit (imho).
    Een vriend van me had et zelfde probleem, dacht eerst misschien is tv gebonden ofzo, maar bij anderen hielp het ook (maar wil niet zeggen dat dit ook hetzelfde resultaat geeft bij jullie natuurlijk, mja :))
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Advance Scart Cabel werkt idd beter met dat soort effecten. Het ziet er op mijn tv dan veel mooier uit. Maar je moet dan wel de originele scart kabel van Ms kopen en niet die immitatie crap.
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    bij de oude splintercell
    wanneer je in een donkere plek staat, staan er vette grote pixels rondom het hoofd, ziet er vet lelijk uit
     
  13. RUFFNECK

    RUFFNECK Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige van die imitatie crap doen het ook goed hor. Die van die maat van is geen originele MS ASC, maar last van die vage pixels heeft ie inderdaad nie meer en alles (ook andere games) zien er veel beter uit.
     
  14. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    raad eens wat ik heb de officiele maar zal dus wel aant brightness liggen :)
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    dit heb ik dus niet maar volgens mij is er geen brightness instellingen gebla bij sc1
     
  16. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik da instel he, dan is alles echt heel donker.
    Is dat bij jullie ook zo?

    Het is zelfs zo, dat wanneer het donker is, ik sam niet meer zie.

    Alleen het lichtje op zijn rug.
     
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Prachtig spel, soms zie ik het van de pixels...soms niet. Maar na de stromende regen en bliksem van level 7 ben ik alle schoonheidsfoutjes vergeten. Damn wat ziet dat er mooi uit :cool: *)
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Soms dan zet mijn tv automatisch het contrast (of helderheid wattafak) Weer helemaal op 0 en dan is alles pikdonker, maar als ik dan het contrast helemaal hoog zet dan kan je alles zien in de donkere plekken en dan weet je niet of je daar gezien kan worden. Ik had dat dus eerts niret door en heb zo de halve game uit uigespeelt 8)
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand dan een goede (online) shop voor die MS Advanced Scart Cable?
     
  20. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem bestellen bij www.gcshop.nl, maar met de verzendkosten die daarbij komen kan je hem voor de zelfde prijs in de winkel kopen, en dan heb je hem ook eerder.
     

Deel Deze Pagina