Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Als je met die quest bezig was waar je de lost prophecies moet zoeken, dan heb je die meid in et Ministry of Truth gevonden toch? Je moet dan 2 divine intervention scrolls bij je hebben...zodat zij weg kan..en jijzelf ook

Je moet naar Holamayan Monastery via Blatta Hateria's boat in de haven van Ebonheart (niet de gewone travel boat, maar een andere boot in de haven)...vanaf daar wijst et zich vanzelf

2. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit? A.U.B

3. PromoStyle

PromoStyle Guest

die lost prophesies ofzo tog? Je moet dat boek dacht ik halen bij die habasi's book store in foreign quarters vivec en dan terug naar die hete bikkel Caius Cosades.

4. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar moet je het halen.

Tip: Als je zeldzame boeken moet hebben, ga dan eerst maar eens bij Jobashi (ofzoiets) kijken.

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Is uesp.net weer weg? is die ergens anders heen of weet iemand een goede vervanger hiervan?

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, ik snap het ook niet. Ik krijg telkens een bericht of ik de eigenaar ben van die site ben ofzoiets. Ik vind het doodzonde dat uesp nu onbereikbaar is.

7. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    @ sjefke: klopt, k was in de war met een latere quest...

Maar zou iemand mij kunnen vertelle hoe k in gods naam een vampire kan worden???

K weet dat je je moet laten slaan (hand to hand of wapen) door een vampire...dat heb k gedaan ergens bij vivic in een tomb (noord west van vivic), maar er gebeurde nix. K heb me zeker 20 min. voor m'n hasses laten timmeren

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je de mainquest al gedaan? En dan met name een bezoek aan iemand in Tel Fyr. Dan kan het niet meer.

spoiler voor diegene die de main quest nog niet hebben gedaan!!!!
    Dus niet kijken
    Je moet namelijk een common disease oplopen (met een vreemde naam, die ik niet uit mijn hoofd weet), en daarna 2 dagen rusten. Maar als je al bij Dyvath Fyr bent geweest voor het geneesmiddel tegen corprus, ben je immuun voor common disease

9. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ohja! da klopt...nouja nix aan te doen. Dan maar geen eltonbrand, die goldbrand is ook nog lang zo slecht nog niet. :confused:
    thnx

10. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een ongelooflijk goede walktrough voor dit spel, er zat namelijk ook een lijst bij met alle npc's en waar ze te vinden.
    een probleempje ik ben de site kwijt.
    de walktrough was erg uitgebreid, elke quest stond erop, en er was een heel erg handig navigatie balkje.
    iemand een idee welke site?

11. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een opdracht gekregen van een persoon in de redoran council gedeelte in ald-ruhn.
    ik moet naar de hut van drulene tehlas, om daar wat moordzuchtige krabben te vermoorden.
    ik ben nou al ongeveer 9 morrowindse dagen op zoek naar die hut maar kan hem niet vinden.
    wel heb ik het guar lijk met de krabben die daarbij zijn gevonden, de hut moet daar ergens in de buurt zijn. kan iemand me helpen?

12. PromoStyle

PromoStyle Guest

moet je ff een TES interactive map downloaden van internet. Dan kan je alle steden, hutten, grotten enz. intypen en dan staat er op de map waar je hem kan vinden. Heel uitgebreid enzo.

13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    aha, waar kan ik die vinden?

14. PromoStyle

PromoStyle Guest

kweet niet, google? Maar ff vraagje. Ik wil nu dus met mijn golden saint grand soulgem constant levitate op iets zetten, maar die enchantment is vet groot. Als ik 1 tot 100 wil doen is t echt 300 ofzo, en de meeste enchantment die ik kan doen is 45 op een glass shield. Kan iemand ff helpen.

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die site klinkt heel erg als UESP. die zit/zat op www.uesp.net. Maar hij is al een tijdje offline.

16. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Als die goden-site van jullie down is check deze dan: http://www.uhs-hints.com/uhsweb/morrownd.php

Ook de mappen en quest die je nodig hebt

En met die levitade, PromoStyle, dan moet je em niet 1 -100 zetten. Dan maar wat langzamer vliegen, ook nog relax als et constant is

17. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de sites, maar het is toch een andere. ik zal hem even nauwkeuriger beschrijven.

zwarte achtergrond, handig navigatiesysteem, startersuitleg, uitleg voor élke qeust in het spel, lijst met alle npc en waar ze te vinden en screenshots met een beschrijving/verhaaltje eronder op elke pagina.

o en bij de weg ik heb die drulene thelas gevonden met behulp van zo'n kaart, bedankt promostyle!

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat moet je niet doen. Als je constant levitate doet, kun je niet meer rusten. Je kunt voor levitate beter gewoon een sterke spell laten maken.

19. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja k heb wel een constant levitate ring en als je wilt rusten kun je de ring gewoon afdoen. Et voordeel over een spell is dat je niet op de tijd hoeft te letten en dat je skill voor die spell (weet niet meer welke dat is) niet hoeft te trainen en dat et nooit mis gaat.

Maar opzich hoeft een constant levitate niet echt...er zijn belangrijkere constant effect dingen

20. PromoStyle

PromoStyle Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina