Weet iemand hoe ik dit soort bestanden kan afspelen?? Het staat achter een melodietje die ik had gedownload op me PC voor me telefoon. alvast bedankt!
Probeer ut eens op www.downloads.com of met google en zat er geen software bij je telefoon die dit ondersteund? heb even gekeken probeer ut eens met deze: http://www.christersson.org/index.php?page=software_melody
Nu wij toch bezig zijn....kent iemand ADF files? Audio Data Files? Weet iemand hoe ik die kan afspelen? Met winamp lukt het niet.....
als je erop klikt dan kun je ook gewoon windows laten zoeken op het internet... (windows xp en 2000 dan)
dat zuigt, vind (bijna) nooit iets....gewoon ff zoeken bij Download.com of Google.nl ofzo. download anders een muziek converter (bijv All Converter, te downloaden bij download.com) en convert de files naar een ander type suc6
volgens mij moet deze dict want 02-11-2003 was 3 keer en je mag op je eigen mericht maar om de 24uur weer beanwoorden
nee dat is volgens mij alleen maar met Kicken in Xbazar (maar ik kan het mis heben hoor) we hadden gewoon een gesprek...
Dat denk jij te weten, nieuwe mod ofzo? Die regel geld idd alleen in xbazar. En daarnaast bestaat er een knop.... *zucht*
waar maak je druk om als dat zo is zal een mod waarschijnlijk er wel iets over zeggen of tegen doen. Ten tweede als je zoveel commentaar heb op andere, kijk dan eerst naar jezelf je heb alleen maar lopen zeiken in dit topic en geen nuttig antwoord gegeven.