Hallo ik heb gisteren de volgende samsung tv gekocht: Alleen het beeld is niet super vind ik. In de winkel was ie haarscherp maar nu ik hem heb is ie heel erg korrelig. In de instellingen kan ik dat niet veranderen. Waar zou dat aan liggen? ligt het gewoon aan het toestel of kan het misschien aan de kabel liggen? Het is mijn eerste breedbeeld dus ik weet niet precies hoe ik hem scherper kan krijgen.
volgens mij helpt het als je een advancet scart cable ofzo koopt, dus dat ding dat je nodig hebt om dolby surround te krijgen. ik dacht dat je beeld dan ook mooier werd. ik weet het niet zeker, correct me if I'm wrong.
k zou het niet weten, maarre probeer gwoon de helpdesk daarzo, die zullen het probleem kennen en je zo kunnen helpen. Lijkt me tenminste, suc6 ermee!!
ik heb wel als ik mijn philips breedbeeld aan zet,de eerste minuut het beeld trilt,ik denk dat hij gewoon ff moet opwarmen hahahaha na een minuutje is het weg zit ook de cai kabel goed in de muur ander denk ik toch echt dat je de tv nog moet fine tunen
Van dichtbij zijn de meeste breedbeeld tv's naar mijn eigen ervaring altijd korrelig. Als dit niet zo is, probeer dan 's met de zoom instellingen te spelen: Zet de tv eens op 4:3 (normale beeldverhouding), dan zou het beeld scherper moeten zijn. Succes
Mijn Loewe breedbeeld is superstrak, zowel in breedbeeld, als 4:3. Ik zou gewoon terug gaan met die TV. Dit is niet goed!
Als het een 100Hz tv is, is het verstandig om een 100Hz filter te kopen, dat is een kabeltje dat tussen je hoofdaansluiting en je tv komt waardoor het beeld gefilterd wordt voor 100Hz tv's en je als het goed is beter beeld van krijgt.
zit zoiets er dan niet standaard bij dat is ook vaag ik zou idd eerst bij je settings en alles kijken - ook al ga ik er van uit dat je dat allang gedaan hebt en anders even teruggaan naar de winkel of even samsung bellen :{
Op dat soort dingen bezuinigen de "gewone" merken steeds meer op, daardoor worden dvd spelers ook zo goedkoop, er zit niet eens een scartkabel meer bij etc.