aangezien de prijs van deze projectie apparaten sterk daalt krijg ik ijnteresse om games op groot formaat 200cmx160cm te spelen tevenjs handig voor mn dvd films prijs ligt ongeveer op 1000 - 1200 euro voor een redelijk goede beamer heb ik me laten zegge n
Ik heb hier thuis 2 beamers, allebei Sharp, speelde vroeger altijd Nintendo 64 erop, vond het wel aardige kwaliteit, niet superscherp maar ligt ook aan het merk/de prijsklasse die je hebt, geloof dat onze zo'n 3000 gulden kostte. Nadeel vind ik dat je echt in een donkere ruimte moet zitten wil je echt goed beeld hebben. DVD/Video kijken is daarentegen wel fantastisch, vooral met een goed geluidssetje erbij... Ik denk dat als je het alleen voor het gamen wilt doen dat je beter gewoon op de TV kan blijven spelen... ik speel nu ook gewoon met m'n Xbox op Tv en dat bevalt me beter dan op een beamer.. maar films erop kijken is duidelijk een vettere belevenis op een beamer dan op TV..
Ik speel wel vaker met de xbox op een beamer en dat is echt mooi. Je moet alleen wel een goeie licht opbrengst hebben als je overdag speelt. Laatst had ik op de Rotterdamse Lan nog een beamer mee. Hier kun je wat foto's ervan zien: Xbox lan Gr. The Bear
De beamers van vroeger hadden niet zoveel ANSI-lumen als de beamers van tegenwoordig (hoe meer ANSI-lumen hoe beter beeld in lichte ruimtes) dus als je nu gewoon een goede beamer koopt met rond de 1500ANSI-lumen kun je daar hoogstwaarschijnlijk heel behoorlijk gebruik van maken.
oke jongens ik snap. denken jullie dat de prijs nog zal zakken van deze zg beamers ik reken nu op +- 1200 euro incl btw .
Ik heb een week met een ebamer gespeeld die pa van het werk had mee genomen. De audio ging via mijn Pro Logic stereo, en dat was echt vet. Een beeld van 3 bij 2 meter, das echt mega-vet.
Ik ga er ook 1 komen twijfel nog tussen de zanyo z1 en de mitsubishi hc3 respectievelijk 1200 en 1700 euro. Deze schijnen erg goed te zijn voor hun prijs, maar je moet er ook een goed scherm bij kopen dus hou rekening met nog zo'n 300 euro extra. Ik hou mijn breedbeeld tv erbij trouwens en ga de beamer alleen gebruiken voor films/voetbal en af en toe de xbox. Anders wordt het ook veel te duur voor mij op daarop goede tijden slechte tijden te kijken of zo
kheb samen met een vriend een keer mijn xbox aangesloten, is heel eenvoudige, en het is egt vet, je moet alleen wel in een donkere ruimte zitten, Maar om het standaard te hebben als game scherm nee. Maar als je een avond gaat gamen is het ckers relaxt