Nu dacht ik dat ik puur voor Raven Shield zou gaan deze herfst, maar nu ik steeds meer en meer van Splinter Cell lees wordt ik gewoon helemala gek Nog maar eens een soort van enorm lange Q&A gelezen op ign ; http://xbox.ign.com/articles/363/363377p1.html Damn, als IGN het beter vind dan MGS2, wat ik nu uitvoerig aan het spelen ben, dan moet ik alvast geld opzij gaan leggen
jep splinter cell wordt echt een top game! niet veel games worden al bestempeld als 'topgame' terwijl er nog weinig van bekend is... en helemaal weinig games worden al bestempeld als 'mgs-beater' . maar raven shield wordt ook goed, vooral online . raven shield uk release: 7 november, splinter cell uk release: 14 november. das flink dicht bij elkaar, maar een weekie verschil ertussen. maar raven shield is weer lekker multiplayer, en splinter cell moet je gewoon uitspelen dus het zijn wel twee verschillende games, allebei kopen is niet echt zonde maar ik geef je gelijk, beide zijn topgames en voor een arme scholier als ik is het jammer dat beide games (zowat) tegelijk uitkomen....
Helaas niet kunnen spelen op de Megafestatie *domme jordo * Maar cyhwuhx wel en volgens hem viel het beetje tegen. Was ook nog een alpha natuurlijk dus het happerde nogal. echt ]:- dat ik niet heb gespeeld..
Hmm..... hij staat voor 1 November US release en UK release.....14 November Vreemd zit meestal meer tijd tussen.
Laten we ns hopen dat we het een keer (bijna) tegelijk krijgen Trouwens sinds wanneer heb jij dezelfde sig als mij?
Een vakbond voor gamers, iedereen die vind dat fanboys en het gezeik om je console-keuze niets met het gamen te maken hebben, moeten hun sig in "Gamers unite" veranderen.
Ik loop anders nooit mee en je motivatie van een 'vakbond' snap ik ook niet, maar ik was wel toe aan een nieuwe sig. Terug naar Splinter Cell, DIE MOET IK HEBBEN!!!!!!!!!
Nevermind, maar splinter cell word een echte must-have titel. Deze game word denk ik een hele snelle million-seller, en uiteraard zal ik er dan ook 1 hebben