Rocket Bug in Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Barbatruuk, 9 apr 2004.

1. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kwam hier een keer per ongeluk achter tijdens een leuk potje multiplayer in Blood Gulch met rockets. Ik wilde kijken of mijn rocket ook getransporteerd kon worden. Ik dus bij de rode basis een beetje zitten kloten. Na veel maaltjes proberen gebeurde er iets aparts. Ik rende (bij de rode basis) op de teleport af en maakte een sprongetje zodat ik precies in de teleporter terecht kwam. En net voordat ik werd geteleport schoot ik tegen de rand. Ik werd getransporteerd maar mijn raket was nergens te bekennen. Maar toen zag ik hem ineens. Hij kwam ongeveer hiervandaan:
    en hij vloog rechtstreeks naar de teleport uitgang(waar ik dus ook stond).
    Na nog wat klooien kwam ik ook tot de ontdekking dat het ook bij de blauwe basis werkte! Alleen dan kwam de raket van de tegenovergestelde kant dan die op het plaatje te zien is.
    Ik zou het graag willen opnemen maar jammergenoeg heb ik geen camera. Misschien kan je zelf wel wat klooien. En neeeee, dit was geen rocket van een vriend die op me af kwam:)

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm snap het niet helemaal, dus als iemand daar inderdaad een filmpje van kan maken.

Wat ik wel weet is dat de pc's versie stikt van de bugs op het gebied van die teleporters. Heb als eens gehad dat ik de teleporter inging van de blauwe basis en dat ik bij de uitgang van de rode basis terecht kwam (uitgang van de teleporter in bloodgulch).

Bij de xbox versie heb ik bijna nooit wazige dingen gezien, dus die vind ik vrij stabiel maar de pc versie zuigt aan alle kanten.

3. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    Moet ik maar een x proberen...

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb ook al een aantal bugs bij de pc versie gezien... dat ik vast kwam te zitten in de teleport zelfs...
    maar ik heb ook 1 keer een bug met halo op de xbox gezien.. ik schoot een raket en je hoorde ook het geluid, maar er kwam geen raket uit en ook geen ontploffing, maar ik was wel een kogel kwijt. echt raar.

5. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Kennen jullie dit trouwens ook:

Bij het laatste level (The Maw) begin je bij zo'n afgrond. De sprong naar beneden kan je overleven. Gewoon heel vaak springen en kijken waar je t best kan neerkomen door trial and arror(:)). Het helpt meestal wel om net voordat je neerkomt te crouchen. Je kan ook andere leuke dingen doen als een granaat neerleggen en dan net als ie ontploft ervoor te springen zodat je het schip uitvliegt. Soms overleef je t:) . Je kan ook proberen die zwevende idioten te slaan als ze nog buiten zijn. Dus keihard naar buiten jumpen en ze een klap verkopen. Dit is allemaal voorlal leuk in coop. Ik was zo een keer een uur bezig met dat jumpen:p

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zo zijn er wel meer dingen die je kan doen, bijv. de helft van AOtCR spelen zonder vijanden, als het je lukt van een van de eerste (of de eerste) brug af te springen en te overleven.

Zelfde level een stuk later heb je een 'brug', maar meer een natuurlijke brug, daarnaast heb je die piramide. Daar kan je ook vanaf springen op de schuine kant van die piramide helemaal aan de rechter kant. Dat is vrij makkelijk, veel minder tegenstand.

Geen bugs, maar wel leuk. Zo zijn er heel veel dingen in Halo. :)

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Nog een paar die ik weet:

bijv, bij level 2 Halo, op die licht brug binnen helemaal naar beneden, dit moet je doen met een warthog en een 360 maken tegen de wand links, en dan kun je naar beneden rijden via de muur. Ook kun je in level 4 bij de map room activater helemala naar beneden, die moet je in coop doen. OOk kun je helemaal op level 4 met een wagentje.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de deuren unlocken voor in the Map Room bedoel je zeker, dara kan je wel helwmaal naar beneden inde afgraond daarchter, maar dat kan je in Singleplayer ook wel doen hoor
    Maar ik heb ook 2 keer iets geks gehad met HAlo(Xbox), op zowel Sidewinder als Blood Gulch ben ik gewoon een keer door het level heengevallen(met Beyond Good and Evil btw ook een keer), ik zat in een Ghost wat te prutsen en te vliegen over een tank heen, ik kwam met de punt naar beneden neer en toen viel ik gewoon door de grond heen terwijl m'n ghost in het level bleef, ik bleef gewoon minutenlang vallen en zag het level boven me steeds kleiner worden, ik kon niet spawnen, want ik raakte de grond nie, ik was natuurlijk al wel met een schreew doodgegaan door de val

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Xbox versie kom je in de maps Damnation en Derelict buiten het level te staan, wanneer er iemand in de teleport staat om je bijv. in je rug neer te slaan en hij springt op het goede moment.

Maargoed, das maar een kleine bug. :)

Laatst bewerkt: 10 apr 2004
  10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je kan ook op veel plekken komen door in mp een game rockets te maken met 400 procent health en dan rocket jumps te doen.
    Zo kan ik boven op damnation bijv komen en in zo'n raam van hang 'm high. Erg leuk op een link party als jou hele team erop is en de tegenstanders je lopen te zoeken :p

11. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ja dan moet je es proberen bij damnation moet je helemaal naar boven gaan zo hoog mogelijk en als je dan naar onder kijkt zie je twee dikke buizen, spring daar op en dan zie je ook die 3 watervallen. die komen uit van die kleine hokjes. daar kan ook inkomen met een rocket. daar zien ze je dus egt niet:D

Deel Deze Pagina