Ik had bij SplinterCell Pandora Tommorow per ongeluk de live functie aangeklikt en toen werd het Dashboard upgedated Maar sindsdien loopt de xbox over het algemeen trager vooral met het opstarten (van een spel) is dit normaal of niet zo niet wat kan je er dan aan doen
het is niet de bedoeling dat ie daardoor langsamer wordt, dan moet ie bij iedereen met Live dus langsamer gaan? da is niet erg logisch om eerlijk te zijn
Ik denk dat het net zo is als bij een pc hoe meer op de harde schijf staat hoe langzamer hij wordt. voorla omdat het bijna een pc is. kijk bij het opstarten loopt een pc de harde schijf na dus ik denk dat het daaraan ligt
Nee niet als je een originele xbox hebt. Een poosje terug merkte ik dat filmpjes gingen haperen (RBS3, MoH: RS, etc) dat was naar mijn weten eerder ook niet zo. Naja tzal wel, het blijft een pc
Zeg Gerjan voor jouw probleem weet ik wel een oplossing je moet gewoon een lens cleaner kopen en die elke maand minstens 1 keer gebruiken (lenscleaner= een cd/dvd met haartjes aan de onderkant)
je kan wel via het xbox dashboard, xbox live verwijderen.. is gewoon een save bij de rest van de save-games!! mischien is er gewoon iets kapot in je xbox! moet je xbox support ff bellen!!
http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=14912&highlight=xbox formatteren hierin staat beschreven hoe je dat doet. Alles gaat dan terug naar de fabrieksinstellingen, savegames moet je dan bewaren op een memory unit ofzo
Wat in die thread staat is onzin, maar ik heb ergens anders gelezen dat er wel zoiets bestaat maar de knoppen volgorde bij elke xbox anders. Moet je ff bellen met MS Suc6