Ghost Recon niet op Xbox...

Discussie in 'Algemeen' gestart door SILVER_bullit, 13 apr 2004.

1. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Aldus Insidegamer... (LINK)

Lijkt me erg zonde dat Ghost Recon 2 niet naar de Xbox komt, het huidige deel is namelijk succesvol op 'ons' L!VE...

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dan lijkt het een beetje op een akkoordje, beide topconsoles een ubisoft exclusive title. En dan wordt er naar een half jaar ofzo wel weer gewisseld. Tenminste, zo denk ik dat het zal gaan.

3. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Laten we het hopen...

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hmm, wachten tot E3 dan maar. Lijkt me zonde, maar ik kan zonder (tenzij ze enkele grote veranderingen voor deel 2 hebben).

5. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    De graphics mogen sowieso worden opgepoetst...en zou het nog beter worden op L!VE?

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb liever farcry dan ghost recon 2, Ik heb me wel vermaakt met Ghost Recon, maar meer met farcry op de pc :D

7. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    wa's dat nu voor bullshit??en ghost recon verkocht nou net goed op de consoles...echt onzin.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    eh ja.... das echt eh.. niet zo fijn. (heeft toch al klote dag vandaag) Liever Far Cry dan Ghost Recon II, dat wel...

9. driver3

driver3 xbox owned

Leuk Bevonden:
    0
    farcry is de bom echt waar

10. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat Far Cry online dan? En ik snap niet waarom ze dat doen, want GR op de PS2 was nou niet echt goed te noemen.

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :'-( ma volgens mij zal er wel een deal worden gesloten

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Als dit waar is, vind ik het best. Far Cry trekt mij veel en veel meer dan Ghost Recon 2. Maar ben alleen bang dat de Xbox het niet helemaal gaat trekken.

Al kan ik daarmee Ubisoft onderschatten. Ze hebben toch al heel wat mooie dingen op ons beeld getoverd de laatste jaren :)

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb op Ubisoft Duitsland gekeken, maar ik heb tot nu toe niet kunnen vinden waar Insidegamer haar bron vandaan heeft... Misschien hebben ze zich vergist, of is het een kreet van het Ghost Recon 2 forum of zo... Erg vaag allemaal...

Ik vind het ook zeer onwaarschijnlijk klinken dat Ghost Recon 2 niet op de Xbox zou verschijnen, maar goed...

Verder staat op Ubi Soft USA dat Ghost Recon 2 zowel op de PC als op de next-gen consoles zal verschijnen, er wordt niet gespecificeerd, maar Ubi Soft zou wel bijzonder dom zijn om Ghost Recon 2 niet zowel via de PC, de PS2 en de Xbox ONLINE te laten gamen...

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is dat dom? Een grote zak geld laat mensen anders denken :9.
    En verder blijf ik erbij dat het hetzelfde zal gaan als het geval was met Rainbow Six 3. Dus eerst xbox exclusive (dat was in het reclame filmpje iig zo :9) en daarna (als in een paar maand) naar de andere console. Zo houden ze beide kampen tevreden, krijgen geld toe omdat het een exclusive is :cool: en als het exclusiviteitscontract afgelopen is kan iedereen ervan genieten.

15. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Wat denk je... Ik heb het NIET over exclusiviteitscontracten, want zelfs Silicon Knights gaat overstag en verbreekt het contract met Nintendo... Dat betekent misschien in de toekomst zelfs dat we Metal Gear Solid - The Twin Snakes op de Xbox kunnen verwachten...

Ik heb het dus niet over exclusiviteit, want die gaat op een gegeven moment overboord... Ik heb het over het verhaal dat wordt gezegd dat Ghost Recon 2 uitsluitend op de PS2 en de PC zou gaan verschijnen... NIKS over exclusiviteit dus... Dan zou ik het bijzonder DOM of zelfs STOM vinden van Ubi Soft als ze niet zouden cashen via Xbox-gamers door Ghost Recon 2 niet uit te brengen op de Xbox... Maar ik gaf dat min of meer als toelichting op het feit dat ik er geen ene moer van geloof dat Ubi Soft Ghost Recon 2 niet op de Xbox zal uitbrengen, want dat wordt namelijk beweerd... En waarschijnlijk is dat gelul en hebben ze het waarschijnlijk niet goed gelezen of niet goed begrepen... Hoogstwaarschijnlijk kunnen ze op Insidegamer niet goed Duits vertalen en interpreteren ze "exclusiviteit" naar "uitsluitend"... (lol)

Het is volstrekt onlogisch dat Ghost Recon 2 in navolging op voorgaande delen die mooi via Xbox Live werden uitgebracht, opeens "alleen maar" op de PS2 zou verschijnen... Als ik Ubi Soft zou zijn, zou ik inderdaad eventueel tijdelijk voor exclusiviteit kiezen als men een zak geld neer legt, maar tijdelijkheid is eenmaal tijdelijk, dus op een gegeven moment moet een titel inderdaad vrij worden gegeven voor verdere winsten... Dus door het spel te poorten of iets dergelijks...

Maar nogmaals, ik zie Ghost Recon 2 eerder op de Xbox verschijnen dan op de PS2... Maar ik kan het natuurlijk mis hebben... :+

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ghost Recon 2 komt wel op de Xbox.... niet meteen miscchien maar het komt echt wel. Andersom is het niet zo dat Far Cry naar de PS2 gaat, die arme hardware trekt Far Cry echt niet :)

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt ongeveer hetzelfde (het eindpunt iig), je denkt alleen in andere tussenstappen :9

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Op de Ghost Recon 2 teasersite staat gewoon het Xbox en Xbox Live logo afgebeeld. No worries dus! :)

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Idd, alleen insidegamer meld dit, en ze hebben geen bron, dus als het goed is krijgen wij wel Ghost Recon II. En ik wel niet fanboy achtig doen, maar de xbox moet echt tot de max. gaan om alles uit Far Cry te krigjen, de ps2 gaat dit echt niet trekken denk ik, tenzij de grafix een stuk minder worden of er hele lange laadtijden ontstaan.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    is onzin natuurlijk, ikke jullie killen over live

Deel Deze Pagina