Mmmm... Wat denk je... Ik heb het NIET over exclusiviteitscontracten, want zelfs Silicon Knights gaat overstag en verbreekt het contract met Nintendo... Dat betekent misschien in de toekomst zelfs dat we Metal Gear Solid - The Twin Snakes op de Xbox kunnen verwachten...
Ik heb het dus niet over exclusiviteit, want die gaat op een gegeven moment overboord... Ik heb het over het verhaal dat wordt gezegd dat Ghost Recon 2 uitsluitend op de PS2 en de PC zou gaan verschijnen... NIKS over exclusiviteit dus... Dan zou ik het bijzonder DOM of zelfs STOM vinden van Ubi Soft als ze niet zouden cashen via Xbox-gamers door Ghost Recon 2 niet uit te brengen op de Xbox... Maar ik gaf dat min of meer als toelichting op het feit dat ik er geen ene moer van geloof dat Ubi Soft Ghost Recon 2 niet op de Xbox zal uitbrengen, want dat wordt namelijk beweerd... En waarschijnlijk is dat gelul en hebben ze het waarschijnlijk niet goed gelezen of niet goed begrepen... Hoogstwaarschijnlijk kunnen ze op Insidegamer niet goed Duits vertalen en interpreteren ze "exclusiviteit" naar "uitsluitend"... (lol)
Het is volstrekt onlogisch dat Ghost Recon 2 in navolging op voorgaande delen die mooi via Xbox Live werden uitgebracht, opeens "alleen maar" op de PS2 zou verschijnen... Als ik Ubi Soft zou zijn, zou ik inderdaad eventueel tijdelijk voor exclusiviteit kiezen als men een zak geld neer legt, maar tijdelijkheid is eenmaal tijdelijk, dus op een gegeven moment moet een titel inderdaad vrij worden gegeven voor verdere winsten... Dus door het spel te poorten of iets dergelijks...
Maar nogmaals, ik zie Ghost Recon 2 eerder op de Xbox verschijnen dan op de PS2... Maar ik kan het natuurlijk mis hebben...
Laatst bewerkt: 14 apr 2004