We gaan Lan Camp organiseren Iedereen tentje mee , xbox mee tv mee.Kabels van de ene tent naar de andere. /me krijgt goede ideeen
Ja 3 dagen lang van 9 uur in de ochtend tot 10 uur in de avond,stel je vragen er maar over^^(kan ook in pm als je wilt)
En gingen jullie na een tijdje niet vervelen, ik bedoel, 3 dagen lang gamen, met hoeveel personen waren jullie dan?
Hm stuk of 12,je had er een paar voor 3 dagen lang(waaronder ik) en een paar die maar 1 dag konden(dus elke dag weer nieuwe personen)En nee we verveelden ons niet,we hadden veel games en konden zo naar de stad als we wilden,en in de avond gingen we naar de loke bioscoop enzo.
ik ga elke week wel met een stuk of 4 a 5 vrienden ff gamen, maar heb 1 keer een echte redelijk grote lan gehouden met een mannetje of 11.. dat was erg leuk we hebben veel HALO gespeeld maar ook MM3 en PGR2. we zijn toen een uurtje of 7 a 8 bezig gewqeest vanaf 7 uur 's avonds
Bedoel je dat er niet zoveel personen bij je thuis kunnen komen, of heb je niet zoveel aanmeldingen? In het laatste geval moet je gewoon op het forum vragen of mensen interesse hebben. En voordat je me gaat vragen, ik meld me bij voorbaat af. Ik vind een LAN leuk, maar hij moet wel bij de deur zijn (en dat is Amsterdam helaas niet). Verder heb ik weinig tijd, want ik zit in mijn examenperiode. Succes verder.
ja zekr ik heb ook al een aantal lans achter de rug, mijn laatste lan was vorige vakantie. We zaten toen met vier xbox en vier tv's te system linken. We begonnen om vijf uur s'middags en we hadden toen heel de nacht door gamed tot 12 uur s'ochtends (ongeveer 19 uur achter elkaar dus.) was wel lachen.
Pas naar een Xbox-lan in Zulte geweest. Zeer geslaagde lan. Er waren ongeveer 30 man en er werden compo's gehouden waar je ook een paar prijsjes mee kon winnen. Buiten de compo's op werd vooral Halo gespeeld, maar ook games als Top Spin leverde leuke potjes op. Ik hoop dat ik een link naar het verslag mag plaatsen zo niet dan en link naar de website van de organisatoren. Organisatoren Verslag
Minimaal 4x per jaar wordt er door onze "clan" wel een LAN/Meeting ergens of bij iemand georganiseerd. We praten dan doorgaans over een mannetje of 14 tot 16. Tijdens de Night of Xbox LIVE heb ik dit gehouden bij ons op school met 30 man, die elk zijn/haar eigen LIVE account hadden en dus ook de eigen Xbox en TV hadden meegenomen. Hiervoor had ik een glasvezel verbinding ter beschikking van 8 mb upload en dit was helemaal TOP ! Komende zomervakantie (juli) zal ik het nog een keer organiseren, maar dit keer voor 150 Xboxen. Dus iedereen zijn eigen plek, Xbox, TV en LIVE account. Dit keer gebruiken we een glasvezelverbinding van 100 mb upload. De organisatie verloopt al goed en t.z.t. zal ik hier (Xboxworldforum) een kleine oproep gaan doen voor liefhebbers. 50 plaatsen zijn reeds gereserveerd voor de Dutchghosts. Ik heb hiervoor al een klein berichtje gedaan naar Mirik, maar nog geen reaktie op mogen ontvangen. Ik hou jullie dus op de hoogte. Sir White nl *)
onze clan (including mr ed) houd ook vaak een xbox party. als het kan iedere vakantie ofz. we wisselen af van huis, en dan 10 uur lang halo 'king of the hill, capture the flag, team deathmatch' dat ruleert echt. ik ben vanplan binnenkort een lan party te geven, het kutte is altijd dat niet iedereen kan op een bepaalde dag. een party is echt kut afspreken, vooral met 8 man
Woei! Dat lijkt me erg leuk! Hou je me op de hoogte in dit topic plz? En wat ik wil houden, is echt zeg maar met paar vrienden, alleen Witkees heeft me erg geinspireerd, misschien dat ik ook zoiets op school zal houden! Wie weet!
"cool zo'n lan party, ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou ook niet weten met wie ik het moet doen...
ik heb een keer een "lan" gehouden met ze 6'e, maar dat is wel kut want dan moet je de hele tijd wisselen, we wouden nog een keer een grote houden maar we hebben maar 9 luitjes, het is wel een goed idee wat Benneke zei maar zo goed kenik nog niet iedereen hier ;-). Vooral halo ruleert erg en dan prisoner met ze 8e in zon leven alleen rocketlouncher dat rules
Met XboxTalk hebben we ook een keer een LAN gehouden. We gingen de hele nacht door en de meest gespeelde spellen waren Halo en Wolfenstein 3D (ja, die je gratis met RTCW krijgt). Nu waren er nog een man of 8, op de volgende op 4 mei komt sowieso het dubbele. Zaaltje kunnen regelen, etc. Wordt weer lachen!
woei dit weekend weer een lan Ik heb 1 keer per maand een lan bij mij thuis met 4 vrienden. We hebben achter in ons huis een feestzaal met bar en koelkasten enz en een comfortabele zitzoek met banken enz. Koelkasten vol met bier en de frituur draait altijd op volle toeren. Tis altijd zeer gezellig en we slaan dan ook altijd op zaterdag de nacht over
Ik ben de laatste hand aan het leggen aan een Xbox LAN op Zaterdag 03 juli van 12.00 uur tot Zondag 04 juli bij mij in Zwolle. Er zal straks plaats zijn voor 120 Xbox'ers. Dit gebeurt bij mij op school (Deltion College Zwolle). De ruimte is er en er ligt een glasvezelverbinding met 90 mb upload en 90 mb download. Alle organisatorische zaken (stroom, zitplaatsen, toestemming, beveiligigng, switchen, kabels en netwerken zijn al geregeld), dus dat moet goed gaan. Zodra iedereen zich kan inschrijven, zal ik de website bekend maken. Deze website zal waarschijnlijk vanaf 17 mei beschikbaar zijn. Entreekosten ongeveer € 12,50 ex. en € 17,50 inclusief diner (Pizza a 25 cm, keuze uit 4 soorten). Al het overige eten, kan en mag jezelf meenemen. Wat je nog meer moet meenemen is dus je Xbox, TV, spelletjes en een UTP kabel. Iedereen die zin heeft in FUN/FAIR gamen, een boel gezelligheid en een leuk stel nieuwe vrienden maken is dus van harte welkom. We spelen zowel LIVE als gewoon via LINK (waar de voorkeur naar uit gaat). De eerste 30 plaatsen zijn al gereserveerd door The Dutch Ghosts. Dus heb je nu al interesse ? Doe alvast maar een PM ! Groeten, Witkees alias Sir White nl --------------------------------------------------------------------------------- Het is gewoon individueel dus je hoeft geen clan te zijn of op te richten. Omdat ik deel uitmaak van een clan (FUN/FAIR gamen en geen hardcore), komen er meestal veel. Het gaat dus meer om de gezelligheid. Mijn neefje is 13 en die komt ook en ikzelf ben 33 en er komen een stel mede vrienden/gamers van 17, de rest is veelal in de 20.