had je hier ook al kunnen lezen weet iemand toevallig hoeveel euro 32,99 engelse ponden zijn.dat kost ie namelijk bij play.com @haantje ga maar na GC Shop daar find je het spel
mischien een domme vraag, maar krijg je de game dan op de release-dag thuis, wanneer je de game pre-ordert? (heb geen ervaring met pre-orderen...)
Ja, als het goed is wel, tenzij er voorraad problemen ofzo zijn, maar daar moet je niet vanuit gaan. Je moet iig wel betalen voor de releasedatum natuurlijk.
als je hem gewoon in de winkel koopt kun je hem mestal 1-2 dagen voor de release wel krijgen maar het mag eigenlijk niet dat de winkels hem eerder verkopen maar het gebeurt toch
ik heb 'm ook besteld, maar ik zit een beetje met die releasedatum; bij GCshop is ie 14 mei, officieel is ie 12 mei, en in de winkels zoals E-plaza is ie 7 mei... nou maar hopen dat gcshop wat sneller is dan 14 mei
Geen Ninja Gaiden-Pre-Oreder-Site ? Was bij Splinter Cell : PT wel zo.. En ik wil Ryu als beeldje PS; Ligt ie op de release ook niet voor €50 bij Media Markt?
Ligt eraan welke Media Markt. Den Haag heeft ze meestal nog voor de dag van de release (als hij op vrijdag uitkomt, liggen ze donderdag avond al in de winkel, want het is dan koop avond). In rijswijk bij mij heel soms. GTA: Dubble Pack hebben ze nog nooit in die winkel verkocht :-?
GC shop is echt wel een super de super goeie online store!!!!.... beter als die verk***de gamerelease.... maar ja dat was ff off topic ontopic: zekerz een goeie actie weer
Weet iemand zo hoe lang je erover doet om dit spel uittespelen want ik wil niet weer zoals prince of persia SOT dat ik hem in 7 uur uitspeel dat is echt te kort