Weten jullie daar zo van die "geheime" dingskes(kamers) zitten?? Ik ken wel die van uit de "Training mission,maar weten jullie er NOG meer??
je hebt nu 2 treads neergezet 1 over avatar en deze. je kan het ook een beetje normaal vragen dus normaal typend dat we het goed kunnen lezen dus niet zo van "geheime" dingskes(kamers) zitten?? dan zet je byvoorbeeld neer: weten jullie waar zo'n geheime kamer is in splintercell ik weet hem wel bij de training missie. Gr,Alex Ps:ik weet niet waar die kamers zitten
Zijn vraag is: Weet iemand nog geheime kamers te vinden? Hij heeft er al 1 gevonden in de trainingsmissies. Nu vraagt hij zich af, zitten er in de andere levels ook geheimen?
Ahah, nu snap ik het maar nee, hoezo geheim, alles is geheim in dat spel zo'n beetje, het is toch namelijk een spionage spel en wat doen spionnen? Juist ja, dingen te weten komen die GEHEIM zijn......
hij bedoelt dingen die zeg maar buiten de gewone missie zijn, zoals je bijv. in de training een extra dialoog kan kijken... Godless Devil, als je meer van dit soort dingen wilt weten, gebruik dan de zoek functie. Ik ebn al meer van deze threads tegen gekomen.
Heeft ie waarschijnlijk al gedaan, maar met de term "geheime" dingskes(kamers) vindt je natuurlijk weinig...
er is nog een geheime hut o.i.d. in een van de missies, het staat als filmpje op de vorige demodisc van xbm.
Euhm, bedoel je dingen zoals die muur waar je doorheen kan lopen en je dan in zo'n stomme doodlopende gang komt aan het begin van The Presidential Palace
Geheime dialogen en zv. Heb ik al gedaan,maar ik heb alleen maar die van in "training missie" gevonden... PS*-en nee,ik heb geen "geheime dingskes" ingetypt bij t zoekm.
In presidental palace kan je door een muur heen lopen. Die is te vinden als je net het hek van het park hebt opgedaan, en je daar naar echts gaat. Als je daar een iets andere kleur muur ziet, kan je er door heen lopen. Gewoon ff proberen, dan vind je het vanzelf. In CIA Headquarters kun je aan het begin, als die tijd loopt over het hek heen klimmen en via de ventilatie schact naar binnen gaan. Handiger is echter om via een regenpijp naar binnen te klimmen, die te vinden is achter de guards.
Volgens mij zijn er niet meer... Ik heb tenminste nog nooit van andere gehoord, maar het zou kunnen, dus misshcien weet iemand wat...