Midnight Club 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Un Über männer, 14 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inmiddels al één jaar geleden voordat MC2 op de markt kwam. Hier, op de forumz van xbw, staat daar nog steeds geen tread van, anders hier een nieuwe. Vandaar een tread over midnightclub2. Dit is nog steeds één van de spellen die bovenaan de top staat van xbox Live! Post HIER daarom al je vragen over Midnight Club....als jullie beginnen met een vraagje te posten _O_ MVG

2. dieÜber mähner

dieÜber mähner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal gelijk ff wat cheats plaatsen: howhardcanitbe0
    zoomzoom4
    greasemonkey (all card0

Als jullie ff een vraag hierover posten...

3. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    als er geen tread van was zal er wijnig vragen zijn ik zie dat je zelf geen vragen hebt dus het lijkt mij een beetje nuttenloos om dit te starten

4. Un Über männer

Leuk Bevonden:
    0
    daarom de gelegen heid voor jullie, post hier uw vragen aub er zulen ongetwijfelt vragen zijn

5. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen het zelf toch ook doe als ze vragen hebben
    als ik een vraag had dan zou ik het meteen posten dus als je na een jaar nog geen vragen hebt dan zal er wel geen vragen zijn

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  6. Un Über männer

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet! mischien komen ze nog, he maar het is niet altijd zo dat er gelijk al 20 posts binnenkomen met vragen we wachte nwel af

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is aardig bedoeld, maar dit is niet de bedoeling van het Help/Cheats gedeelte. Zoals desert spider al terecht opmerkte kunnen mensen met vragen over deze game hier zelf een thread voor openen en om hulp vragen.

Als we dit gaan toestaan dan kan namelijk iedereen wel een "post hier al je vragen in mijn ...hulpthread" thread gaan openen voor zo'n beetje ieder denkbare game en daar beginnen we dus niet aan. :)

Dus nogmaals, goed bedoeld, maar hij gaat toch op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina