Er is volgens mij nog geen centraal draadje over dit spel...dus bij deze Heb de eerste versie helemaal lam gespeeld. Staat hoog aangeschreven hen mijn lijstje met topspellen!!! de eerste versie had een open einde dus ik hoopte altijd al op een vervolg. jammergenoeg is er nog niet al te veel over bekend bijvoorbeeld ook niet of hij op de xbox 1 of 2 komt... uit het artikel maak ik wel op dat ie al in ontwikkeling is. hopelijk wordt ie weer net zo top als de eerste maar dat is even afwachten wat het bedrijf wat hem toen ontwikkelde (xatrix) is niet meer...
waarom zou je een thread starten als er nog helemaal geen sprake van is dat het spel op de xbox komt! en een link naar het artikel waar je naar verwijst zou ook fijn zijn.. en ik snap jou laatste zin niet helemaal!
http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=5059&PHPSESSID=5590caebd7111aebff58f8d8d9e06430 lees eerst het nieuws eens....
Kingpin 1 had ik op de PC (singleplayer) ook gespeeld. Was wel een beetje kort, maar wel een goede achterbuurtsfeer en lekkere gamplay. Wel jammer dat je vijanden behoorlijk wat kogels nodig hadden voordat ze het loodje legde