DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kzag wel een brandstof metertje staan in de demo... zal wel een rol spelen in de wat langere races...
     
  2. CRCK Xbox

    CRCK Xbox XboX HK||INS

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu uitgespeelt en je hebt niks met brandstof nodig je hebt wel een meter maar die blijft altijd vol zitten(dat wou ik even zeggen)
     
  3. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    dtm 2 uitgespeeld?

    Is het de moeite??
    Beter dan de 1e?
    Hoe zit het met de trucks/jeeps/ice racing??

    Duurt het lang eer je hem uitspeelt??
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    dus brandstoff heeft helemaal geen nut in het spel of begrijp ik je verkeerd?
     
  5. CRCK Xbox

    CRCK Xbox XboX HK||INS

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind alleraces vet behalfe de truck en 16 wielers .
    en neej brandstof heeft geen zin maar volgens mij met online wel maar =ik heb geen live meer :mad: maarja het is zeker de moeite waard het spel is nog veel beter als het eerste.
     
  6. CRCK Xbox

    CRCK Xbox XboX HK||INS

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er rond de 15 uur over gedaan denk ik
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    moet je om het sple uit te spelen echt in alle klasses racen of kun je er ook wat overslaan??
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was in deel 1 zo dat je via email aanbiedingen kreeg van race teams en daar kon je dan op in gaan. Je moest dan per klasse een aantal punten halen om door te mogen gaan naar de volgende klasse. Ik denk dat het zo ongeveer zit.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ja dat weet ik ook wel(heb DTM ook)maar ik heb ergens gehoord/gelezen dat als je de verhaal lijn speelt dat je vanzelf alle klasses moet spelen , dus ik wou weten of dat klopt of dat het nog altij net als in deel 1 via email gaat
     
  10. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    een paar Post terug had ik al gevraagd of je DTM 2 ook met 1-4 players kan spelen want ik heb ergens gezien dat het maar 1-2 players is. weet iemand hier iets meer van
     
  11. CRCK Xbox

    CRCK Xbox XboX HK||INS

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe je moet overslaag ??
    ik heb alle races moeten doen maar misschien deed ik wat fout

    (ik moet maar weer is aan melden bij live) dat ishelemaal tegek met dit spel
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de pc demo gespeeld, en ik vind toch wel dat het er niet geweldig uitziet, had er meer van verwacht, iets te veel lijntjes terwijl ik AA wel gewoon aan heb staan, en ik een goede pc heb, die dit makkelijk aan kan.
    ziet er matig uit, wacht wel ff op de volledige versie van het spel op de pc
     
  13. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag dat me laatste (V8 Super Cars) topic gesloten is om de reden dat ik een twee weekjes geleden deze topic al had geopend....... om even terug te komen op de titel van deze game ..... ik dacht dat het nu wel duidelijk was dat DTM,TOCA,V8 Super Cars allemaal dezelfde game is !! ik las dat iemand zich verwonderde hoe ik me handen nu al op deze game heb kunnen leggen .... dat is simpel ..... in Australie is die al uit !! de PAL versie heb ik het dan over !!

    Las net ook dat de PC Demo niet door iedereen even goed is ontvangen, de Xbox versie is naar mijn mening dan ook de versie die je moet hebben .... grafisch velen malen beter dan op de PC, moet toegeven dat ik ook geen top PC meer heb om hem op te draaien. Om nog even terug te komen op de gameplay, deze race simulator doet praktisch alle race games teniet..... ik vind dat PGR2 als enige in de buurt komt..... PGR2 heeft gewoon een iets andere "stijl" van gameplay en physics ..... voorheen verreweg de beste race game ooit gemaakt naar mijn mening, maar nu is deze top game er dus...... ik kan niet kiezen tussen een van de twee maar ik weet wel dat er geen enkel andere race game in de buurt komt van zowel PGR2 als V8 Super Cars (DTM Race Driver) !!

    Ik speel snel even verder in de championship ...... als je specifieke vragen hebt, stel ze gerust en ik zal me best doen ze te beantwoorden....... play more _O_
     
  14. DinoPK

    DinoPK Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    De australische versie is pas uit sinds de 10e wijsneus, jij hebt gewoon de internal release die op het net te krijgen is :)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  15. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    de internal versie die je bedoelt heet ook wel pre-copy !! heb nu de final versie 100%
     
  16. DinoPK

    DinoPK Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    ja nu ja, sinds de 12e is de australische versie te downloaden. Je gaat me niet vertellen dat je die hebt besteldt, want iedereen kan die extra week nog wel even wachten op de gewone europese versie. Dus je bent gewoon overgestapt van de pre-copy zoals je die zelf noemt, naar de final versie. Oftewel bandbreedte teveel :p

    zucht, nog 8 dagen en dan ik hem pas spelen...
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De multi player demo is uit jongens! Downen maar! Als je niet waar je moet zoeken kijk dan ff op www.gamershell.com enzo
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is echt vet, maar je moet wel de juiste mensen hebben om mee te spelen! Anders krijg je van die mensen die keihard in je rachen :\
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    keihard rachen kan op zijn tijd ook best wel leuk zijn :9
     

Deel Deze Pagina