pc samenstellen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door GTA freak, 15 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik ben van plan om mij een nieuwe pc te kopen en ik zou graag wat aanbevolen specs van jullie hebben!
    Voornamelijk wil ik films willen afspelen met divx en veel media downloaden eigenlijk! Er zullen geen games worden gespeeld op de pc want daarvoor heb ik mijn xbox al;)

hopelijk kunnen jullie mij helpen

2. box_nick

box_nick Neo

Leuk Bevonden:
    0
    ATI 9800XT Is een Goede Videokaart vooral voor Films en ook voor games maar daar heb je al je xbox voor...

GTA Rullezzzz......

N€O

3. FabianNL

FabianNL Guest

je hoeft er toch geen dikke video kaart erin te leggen voor films? voor een film heb je toch niet zo veel nodig? beetje veel proccesor en ram misschien

4. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    nee, voor film heb je geen mega videokaart nodig, de 32mb kaart van mijn ouders trekt ook gewoon de films goed, shooters daarentegen...

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hij hoeft er geen spellen op te spelen, dus een radeon 92oo kan ook wel, ook moeten we wel je budget weten

6. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
  7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Meest nutteloze post van de week :{ :+

Iedere basis PC kan tegenwoordig DivX en films goed afspelen, maar in jouw geval zou ik specifiek letten op snelheid DVD drive (minimaal 16x lezen), hardeschijf (7200 rpm, sommige PC's hebben een langzamere rpm, en een grootte van min. 80 GB) en hoeveelheid Ram. (minimaal 512 mb)

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Net zoals topics als "Welk spel moet ik kopen?" en "Ik kan niet kiezen" niet toegestaan zijn, zijn dit soort topics evenmin toegestaan. Ga zelf op internet op zoek naar informatie (tip: www.tweakers.net), of stel gerichte vragen (eerst [search]zoeken[/search] uiteraard! ;)). Deze thread gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina